Voorstellen Fred - Polo 6R TSI Bluemotion

Goedemiddag,

Mijn naam is Fred van der Heide, afkomstig uit oost-groningen en sinds dit weekend in het bezit van een Polo 6R Bluemotion TSI (bwj 2013), met 77 dkm op de teller.

Heb heel veel gezocht naar de "perfecte" Polo, maar die kun je alleen maar kopen als je hem nieuw samenstelt heb ik gemerkt ;)
Uiteindelijk eentje gevonden die aardig in de buurt komt.

De Polo is o.a. voorzien van een RNS315, Climatronic, stoelverwarming en een heel net interieur ! Het is een Comfort Line, maar volgens mij zijn er bij aanschaf een paar
vakjes meer aangekruist op de optielijst.

Ik heb nog geen betere foto's, maar die zal ik t.z.t. wel posten.

Ondertussen struin ik al een paar dagen rond hier op het forum, en er is veel kennis en goeie tips te vinden hier.

Plannen zijn er niet heel veel (vooral lekker rijden), nog een paar andere lampjes hier en daar denk ik en wil nog graag een setje Boavista's op termijn.

Groeten
Fred
 

Bijlagen

  • IMG_6093.jpg
    IMG_6093.jpg
    2.2 MB · Weergaven: 87
  • IMG_6094.jpg
    IMG_6094.jpg
    1.9 MB · Weergaven: 84
  • Leuk
Waarderingen: Luusje
Welkom! Ziet er al goed uit!
Ben benieuwd naar de toekomstige foto's!
Welke opties had je nog gewild die hier niet op zitten?

Dank je, wat ik een beetje komisch vind (en typisch VW) is dat er in veel 5 deurs Polo's 4 elektrische ramen zitten.
En in de mijne alleen maar voor, achter dus raamslingers. (Is in te bouwen, weet ik !)
En een met leer bekleed stuur, dat heeft de mijne ook niet. Deze gaat er t.z.t. nog wel in komen denk ik.

Voor de rest dik tevreden met de aanwezig opties.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!