Myfirstcar
Actief lid
Beste polovrienden,
Nadat ik mijn 1.0 TSI AW heb laten tunen vind ik het tijd om wat aan het uiterlijk te gaan doen. Nu heb ik eerder op het forum een post hierover gezien en iemand had daar een link in staan van magnatuning namelijk deze:
www.magnatuning.com
nu vind ik deze best heel mooi maar ik vroeg me af of mensen ervaring hebben met deze website. Ik kan namelijk niet echt reviews vinden. Misschien nog tips voor een andere frontsplitter van een betrouwbare website?
Ik ben op zoek naar deze look een beetje:
www.magnatuning.com
www.magnatuning.com
Nadat ik mijn 1.0 TSI AW heb laten tunen vind ik het tijd om wat aan het uiterlijk te gaan doen. Nu heb ik eerder op het forum een post hierover gezien en iemand had daar een link in staan van magnatuning namelijk deze:

VW Polo AW Crono Front Bumper Extension
VW Polo AW Crono Front Bumper Extension. Front bumper lip / bumper spoiler for VW Polo AW pre-facelift models, made between 2017-2021, only with standard fron
Ik ben op zoek naar deze look een beetje:

VW Polo AW Crono Front Bumper Extension
VW Polo AW Crono Front Bumper Extension. Front bumper lip / bumper spoiler for VW Polo AW pre-facelift models, made between 2017-2021, only with standard fron

VW Polo AW TCR-Look Side Skirts
VW Polo AW TCR-Look Side Skirts. Dedicated for VW Polo AW models, made after 2017.
Volkswagen
AW GTI