Frustratie Jeeeson, account verwijderd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nja. de titel zegt al genoeg.
Het is een polo 6R forum in plaats van een algemene Polo forum.
Wil je een reactie krijgen moet je al het nieuwste model hebben. Naar de rest word niet gekeken.
Zo zie je ook maar op het begin scherm. Alle reacties gaan naar het nieuwere model.
 
Als je het niet leuk vindt, dan ga je toch ergens anders heen. Dit is een super forum en ook andere Polo modellen komen ruimschoots aan de orde.
Boos zijn heeft geen zin. Daarmee kwets je alleen anderen.

Tot Ziens......;)
 
Als je een slechte dag heb,heeft het weinig zin hier te klagen.
Ik heb even je postings doorgelezen,volgens mij waren er steeds voldoende reacties.
Sterker ik denk dat de leden met de meeste postings juist een ouder model polo bezitten.
De verhouding 6r en oudere modellen op dit forum kun je niet beinvloeden,dat doen de leden door soms een nieuw model aan te schaffen.
Ook op het beginscherm zie ik regelmatig het model wat jij ook bezit.
 
Veel mensen, netzoals ik zijn begonnen in een 6R, ik en velen kunnen dus niets nuttigs vertellen over andere modellen.
Je hebt dus gelijk, maar dat is met heel veel dingen zo.
 
BMW  1 serie  1.6 
ho ho rustig aan dit een leuk forum waar veel kennis zit van nieuwe polo,s maar ook veel van de oudere bouw jaren
ik en denk dat vele forum leden hebben je vraag over je alarm systeem gelezen en ik moet zeggen ik snap niet wat je wil nou wil weten het linkje naar een transponder ? maakt het ook niet echt duidelijk
dus ja dan kan je verwachten dat je geen reactie krijg
grt donna
 
Tsja 't is maar een vraag. jij bent ook meteen op je dikke teen getrapt donna.
Enige reactie die ik kan waarderen is die van webganster. Alle respect voor hem.

Maarja de ene zegt is wel canbus en de andere niet. Dus beetje onzin wat je zegt eh Donna
 
sorry hoor ik zeg aleen maar dat ik niks van je vraag snap
je wil een alarm maar je komt met een vraag over een chip in de sleutel
ik wil je graag helpen maar graag een beetje respect voor iedereen hier
gr donna
 
Een forum is om informatie uit te wisselen en voor de gezelligheid. Het is geen vraagbaak. Als je het niet weet dan mail je het desbetreffende bedrijf maar. We zijn hier geen helpdesk. Dus dat je boos wordt omdat je niet geholpen is gigantisch kinderachtig. Dat doen kinderen ook namelijk; schreeuwen om aandacht of als ze hun zin niet krijgen.

Overigens heb ik een 9N. Het klopt dat het merendeels over de 6R gaat maar so be it. Wil je dat de 9N(3) ook aandacht krijgt. Nou, begin met dingen zoals handleidingen of een foto topic of wat dan ook.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Zoals gezegd niet iedereen heeft antwoorden op jouw vragen, bovendien heb ik jou ook geen antwoorden zien geven en aan je aantal berichten te zien is dat ook niet gebeurd. Dit forum bevat allerlei informatie over de polo's (oud en nieuw) en alle forumleden zijn meer dan bereid je te helpen. Als je specifieke informatie nodig hebt kan het voorkomen dat jij de enige bent met die vraag, ooit bij je in opgekomen? Aardig vragen en antwoord geven helpt. Jouw vertrek zal het forum niet ten slechte komen ;)
 
Jeeeson, ik vind je reactie erg jammer en ook zeer zwaar over een kam geschoren.

Dit forum is voor meerdere modellen, de 9n en 9n3 worden daarbij ook zeer goed beantwoord!
Vaak als je specifiekere problemen of vragen hebt en deze plaatst op het forum, dan kun je niets meer doen dan stiekem hopen dat er reactie zal komen en verder eigenlijk zeker weten dat je geen antwoord zult krijgen.
Wil je daar toch antwoord op hebben, dan raad ik je aan, zoals al reeds genoemd is, een bedrijf te benaderen dat daar de kennis voor in huis heeft.
Ga je toch een antwoord eisen van forum leden, dan kun je situaties verwachten als vragen om een geheugen chip voor je computer bij de bakker... dat werkt dus niet en ben jij waarschijnlijk nog meer door geërgerd... :roll:

Verder over je uitspraak dat het een 6r forum is: ABSOLUUT VERKEERD! als je ook maar de moeite had genomen om de wij zijn wij stukjes te lezen, dan had je geweten dat dit forum al bestond voordat de 6r überhaupt uit was (2013: 5 jaar, dus sinds 2008.. de 6r is pas sinds juni 2009 verkrijgbaar!) en dit forum is opgezet als nederlandse (algemene) variant van polo9n.info... Dat op de echte oudere modellen zoals de 6n2 en daarvoor weinig tot niet gereageerd klopt, maar de 9n(3) is echt totale onzin.
Wil je een polo 6r forum? ga dan lekker gal lopen spuwen op polo6rfreunde.de, dat is WEL een 6r forum.

Als laatste, mij als teamlid van mypolo.nl doet het pijn in mijn hart om zoiets te lezen, wij doen dit allemaal op VRIJWILLIGE basis en zetten ons in ten goede van de pologemeenschap. Niet wij als team maken het forum, wij als team sturen het alleen een beetje, de echte forum makers zijn de leden! en veel daarvan zijn ook zeer zeker 9n(3) rijders.

Je kan je account niet zelf verwijderen dat kunnen alleen de admins (beheerders) en mods (??)....

Nope, dat kunnen en doen alleen admins op verzoek.
 
VW  6R  1.2TDI 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!