Garage opnieuw opbouwen voor forumverbetering?

Maik

Voormalig Admin
Spritmonitor.de
4,962
437
198
Forummers,

Zoals velen weten hebben we de laatste tijd veel problemen gehad met ons vbulletin forum. Er draait nu wel weer een versie alleen is deze niet optimaal. Na overleg hebben wij besloten verder te moeten kijken dan alleen vbulletin. Het enige dat zorgt dat wij bij deze forum software moeten blijven is DTO Garage, voor de garage's. Dit is echter een plugin die ver gedateerd is en niet bijgewerkt wordt door de makers ervan. De kans dat er in de toekomst meer problemen gaan ontstaan is dus erg groot.

Nu hebben wij een oplossing, maar zo als altijd gaat dit gepaard met gevolgen. Onderstaand zien jullie het nieuwe forum dat zo goed als klaar staat. Voordelen van dit forum is onder andere dat er meer automatisch gaat, het forum snelle geladen wordt., een mogelijkheid pagina's toe te voegen (voorheen hadden we het forum en de site, nu is/kan dat in één) en is de garage daar uitgebreider. Ik werk nu aan een test om te kijken of we ook filmpjes kunnen toevoegen aan de garage. Daarnaast kunnen hier meer foto's aan de garage worden toegevoegd. Een nadeel is alleen dat de garage opnieuw opgebouwd dient te worden. Dit betekend tekst en foto's toevoegen.

Onze vraag is dan ook: Zouden jullie voor verbetering een kleine handeling willen verrichten (garage opnieuw opbouwen) of willen jullie blijven bij het oude blijven voor zolang als dat mogelijk is?

MyPolo 2015 preview.png
 
de nieuwe garage is voor mij een +punt. misschien dat het mogelijk is om beide forum's een maandje ofzo samen online te hebben, dat de mensen de tekst van hun garage kunnen kopiëren ipv. opnieuw uittypen?
ik heb via mijn site nog wat hostingplaats over desnoods :)

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
de nieuwe garage is voor mij een +punt. misschien dat het mogelijk is om beide forum's een maandje ofzo samen online te hebben, dat de mensen de tekst van hun garage kunnen kopiëren ipv. opnieuw uittypen?
ik heb via mijn site nog wat hostingplaats over desnoods :)

mvg

Zoiets zal zeker gebeuren. We maken het jullie dan wel zo makkelijk mogelijk ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!