Hallo,
Ik heb mijn Polo 6R nu 6 maanden in bezit, de auto is in Mei 2012, 2 Jaar geworden.
Nu wil ik mijn Polo voor een grote Servicebeurt naar de Dealer brengen na een afspraak gemaakt te hebben, vertelde de medewerker mij dat er een terugroepactie op de Turbo zit en ze dit dus ook meteen gaan aanpakken bij de beurt.
Nu hoor ik bij het starten een ratel, nu zal het jullie niet verbazen dat ikzelf denk aan de ketting hier komt dus ook meteen mijn vraag uit voort:
Officieel zit ik over mijn 2 jarige VW Garantie maar op internet lees ik toch dat bij de eerst volgende beurt de ketting vervangen word, dit word de eerste beurt nadat is vastgesteld dat de ketting (Mischien) foutief is valt dit onder een regeling of kan ik, als het de ketting betreft een mooie rekening tegemoet zien?
Citaat:
Bij de Nederlandse Volkswagen-importeur herkennen ze deze problemen bij de 1.4 TSI niet. Een woordvoerder van de importeur meldt wel bekend te zijn met opgerekte kettingen bij een reeks auto’s met 1.2 TSI-motor van modeljaar 2010. Een terugroepactie is niet nodig: om problemen te voorkomen, worden deze kettingen tijdens de reguliere onderhoudsbeurt vervangen.
Bron: Autoweek.
Frietjuh
Ik heb mijn Polo 6R nu 6 maanden in bezit, de auto is in Mei 2012, 2 Jaar geworden.
Nu wil ik mijn Polo voor een grote Servicebeurt naar de Dealer brengen na een afspraak gemaakt te hebben, vertelde de medewerker mij dat er een terugroepactie op de Turbo zit en ze dit dus ook meteen gaan aanpakken bij de beurt.
Nu hoor ik bij het starten een ratel, nu zal het jullie niet verbazen dat ikzelf denk aan de ketting hier komt dus ook meteen mijn vraag uit voort:
Officieel zit ik over mijn 2 jarige VW Garantie maar op internet lees ik toch dat bij de eerst volgende beurt de ketting vervangen word, dit word de eerste beurt nadat is vastgesteld dat de ketting (Mischien) foutief is valt dit onder een regeling of kan ik, als het de ketting betreft een mooie rekening tegemoet zien?
Citaat:
Bij de Nederlandse Volkswagen-importeur herkennen ze deze problemen bij de 1.4 TSI niet. Een woordvoerder van de importeur meldt wel bekend te zijn met opgerekte kettingen bij een reeks auto’s met 1.2 TSI-motor van modeljaar 2010. Een terugroepactie is niet nodig: om problemen te voorkomen, worden deze kettingen tijdens de reguliere onderhoudsbeurt vervangen.
Bron: Autoweek.
Frietjuh