Garnelo

Gegroet

Heeft iemand al ervaring met het bestellen van een product (chroomlijsten bijvoorbeeld) op de site Garnelo.de? Ik heb anderhalve week geleden iets besteld en betaald, maar ik heb tot nu toe geen nieuws. Ik weet niet of mijn betaling is ontvangen, en of mijn bestelling onderweg is...

Dank!
 
Hi!

Hier hetzelfde probleem:
17-8 besteld
18-8 betaling via PayPal
25-8 betaling bevestiging vanuit PayPal
29-8 bestelling gemarkeerd als verzonden (eBay)

10-9 eerste mail met leverdatum indicatie vraag
12-9 reactie: Bestelling is 3 dagen geleden verzonden (?!), verwachte levering over 1 a 2 dagen

17-9 2e mail: Nog altijd niets ontvangen, graag info?
18-9 reactie: Duitse post problemen *knip* bla bla bla *knip*, we versturen het morgen nogmaals opnieuw

27-9 3e mail: opnieuw update gevraagd. (nog geen reactie)

Ik vrees dat ik een probleem aan het melden kom op PayPal aangezien dat voor de 30ste moet:
eBay zei:
Als zich een probleem heeft voorgedaan, ga je vóór 30/09/12 naar Transactieproblemen oplossen.
 
Gewoon een geschil starten via Paypal. Tijdje geleden had ik ook iets besteld in het buitenland. Paar keer berichtjes gestuurd naar de verkoper maar ik kreeg niks terug. Dus heb ik een geschil gestart bij Paypal en direct de volgende dag kreeg ik een mail terug met de track and trace nummer :).
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!