Geen AUX verbinding in me auto/radio

Yo mensen

Ik heb dus een polotje gekocht, allemaal leuk en aardig totdat je lekker je eigen muziek wil streamen vanaf je mobiel..

Kom er dus achter dat er geen AUX verbinding te vinden is. Niet in de radio en niet in e.v.t. dashboard kastje wat ook wel eens voorkomt.
Weet iemand wat de opties zijn? Ik kan natuurlijk wel weer een nieuwe radio kopen met app connect van aliexpress maar ik vroeg me af of er meerdere mogelijkheden zijn.
Als ik naar het menu ga van de radio dan geeft hij ook geen aux functie aan, alleen CD.

Ik hoor graag van jullie
 

Bijlagen

  • 20190708_185343.jpg
    20190708_185343.jpg
    1.1 MB · Weergaven: 32
Volkswagen  Polo  1.2 
Onder bij je bekerhouder neem ik dan aan.. als je een MDI aansluiting in je dashboard hebt is er een bluetoothoplossing daarvoor
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Je kan evt. ook een transmitter kopen als je een nieuwe radio te duur vind. Die stop je dan in je 12V aansluiting en die zendt dan een bepaalde frequentie uit waarop je je radio moet zetten. Je telefoon verbindt dan met de transmitter, waardoor je bluetooth audio kan streamen. Kwaliteit zal nooit zo goed zijn als een directe verbinding, maar het is wel een goedkope oplossing. Op Ali staan er genoeg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2TSI 130PK Vagtechniek DSG7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!