Geen bluetooth

Dag mensen,

Bijna een jaartje verder met mijn polo, alleen ben ik een aux kabel of een mdi verbinding wel zat en wil ik gewoon bluetooth op mijn polo. Ik zie wel dat er een bluetooth modus staat voor media en telefoon, maar hoe verbind ik mijn telefoon het wil maar niet lukken. Heeft het wat met de foto die ik mee heb gestuurd heeft het daarmee te maken? Normaal hoort daar een schermpje in te zitten ligt het daar aan? En zoja waar kan ik het halen hoe heet zo een ding. En zit er überhaupt een microfoontje ingebouwd bij mijn polo?

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    2 MB · Weergaven: 24
Volkswagen  Vroeger 6R nu AW 
Onder de bijrijdersstoel zit idd een zwarte module, waar kan ik dat schermpje halen?

Heeft het haast? Ben namelijk aan het twijfelen om mijn originele radio weg te doen en dan heb ik ook niks meer aan dat 'geval' wat je in die houder moet klikken.. Mijne is wel heel basic en heeft geen display enzo maar daarmee kan je wel gewoon bluetooth connectie maken.

Edit: wel raar dat het ontbreekt.. aangezien je nog wel de originele radio hebt en dus de module onder de stoel.

Skoda  Kamiq 
Heeft het haast? Ben namelijk aan het twijfelen om mijn originele radio weg te doen en dan heb ik ook niks meer aan dat 'geval' wat je in die houder moet klikken.. Mijne is wel heel basic en heeft geen display enzo maar daarmee kan je wel gewoon bluetooth connectie maken.

Edit: wel raar dat het ontbreekt.. aangezien je nog wel de originele radio hebt en dus de module onder de stoel.
Ahh bedankt voor je aanbod, ik heb het liefst wel zsm nodig en ik weet niet of de standaard adapter wat jij hebt wel in me auto past en of verbinding maakt met mijn telefoon.

Ahh bedankt voor je aanbod, ik heb het liefst wel zsm nodig en ik weet niet of de standaard adapter wat jij hebt wel in me auto past en of verbinding maakt met mijn telefoon.
Je hebt ook een 6R 1.2 TDI met een RNS310 misschien zat hier ook gewoon dat simpele ding in? mijne is uit 2012.

Skoda  Kamiq 
Dit is hem.

Bijlagen

• bluetoothding1.jpeg
    bluetoothding1.jpeg
    190.6 KB · Weergaven: 11
  • bluetoothding2.jpeg
    bluetoothding2.jpeg
    176.6 KB · Weergaven: 11
Skoda  Kamiq 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!