Geen radio meer

Hey, me radio doet het niet meer:S
Als ik de radio aansluit dan gaat ie even branden (bij de volumeknop) en je hoort de cd speler zoemen of zoiets en dan slaat ie uit en doet ie niks meer.
Zekeringen alles nagekeken maar alles is goed.
Hoe kan dit, stekkers zijn ook goed verder.
Het is trouwens net een nieuwe radio.
 
Had ik trouwens ook al gedaan, heb er 3 geprobeerd maar niks.
Vind het dus heel vreemd, eerder deed ie het wel, toen moest ik hem er een keer uithalen om stekkers van de versterker erin te doen en toen deed ie het niet meer.
Nu zijn alle stekkers eruit ook van de versterker e.d. maar nog niks.
 
Die heb ik allemaal al gecheckt, ik vind het zelf ook heel raar en kan gewoon niks vinden.
Zou het ook kunnen liggen aan de comp. of iets of in het systeem? (misschien storing ofzo)
Dan moet ik het bijna wel uit laten lezen denk ik zo.
En als ik een draad zou trekken van de + accu naar de radio dan zou ie het wel moeten doen of....
En op welke draad van de radio zou ik hem kunnen aansluiten?? Die rooie?
 
Heb je echt alle zekeringen bekeken, ook degene die helemaal niets met de radio te maken hebben? Ik heb dit namelijk ook een keer gehad en toen was de zekering van de comfortmodule kapot. Dus even je complete zekeringenkastje doorkijken, heb je kans dat daar t probleem zit :)

Ik zou persoonlijk niet met draden van je accu gaan lopen rommelen, heb je alleen maar kans dat hij m leegtrekt. Hij moet het zo gewoon doen, dus ik zou eerst proberen het probleem te lokaliseren. Hij doet t niet voor niets niet, als je nu n draad gaat trekken doet je radio t misschien, maar dan is het probleem nog niet opgelost..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!