Geen verbinding met Polo via app

Bovenstaande melding krijg ik wanneer ik een route probeer te versturen via de Volkwagen app (Android versie) naar mijn Polo. Is dat een probleem dat meer mensen hebben?

VW  Polo Polo (2024, Business Life) 
Staat de juiste gebruiker ingelogd in het infotainment?
Wanneer is de auto laatst gebruikt?
Brandt de wereldbol grijs of wit?
Privacy settings in het infotainment?
Dank je Maarten! Hierbij in het kort mijn antwoorden: ja, 5 dagen terug, wit, "Positie delen". Ik zie de positie van de auto overigens wel terug in de app, evenals status van de vergrendeling. Bijv. "unlocken" werkt ook via de mobiel van de auto. Het gaat dus puur om het doorzenden van de locatie.

Het probleem speelt op mijn Samsung telefoon, maar ik heb het getest met een iPhone en daar is het probleem ook aanwezig.

Ik overweeg een harde reset, naar fabriekinstellingen en dan opnieuw aanmelden maar misschien heb je nog andere suggesties.

Ik neem aan dat je we connect geldig is?
Wat is de maps versie in de auto?
Zou nu 24.10 moeten staan.
Te vinden in de settings, naar onder scrollen systeem informatie heet die dacht ik.

Heb je geprobeerd de app uit te loggen en opnieuw in te loggen?
Zijn alle rij gegevens wel beschikbaar in de app?

Als niets werkt zou ik toch de fabrieksreset proberen.
Denk er even aan dat je daarna beide sleutels weer nodig hebt om hoofdgebruiker te worden, tevens moet je in de app ook wat aanklikken zodat je opnieuw kan aanmelden. Zorg dat je je inloggegevens hebt, auto herstart in het Duits trouwens ;)
Het kan zijn dat het pas de dag erna gaat werken, een soort nachtelijke reset.

Nogmaals dank Maarten. Het probleem is spontaan opgelost. Ik denk dat het een tijdelijke storing was binnen de app.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!