Geen warme lucht.....

Polo6r_tdi

Nieuw lid
Hii,

ik ben nieuw op het forum :p.

ik loop al een tijdje met een probleem en nu de koude dagen komen wordt het steeds meer een grotere probleem.

Zoals de titel al zegt krijg ik geen warme lucht. Blower werkt gewoon op alle standen en met koude lucht is er niks mis. Maar ik kan hem dus niet warmer zetten... daar reageert hij niet op. Heb bij de bediening al gekeken en er zit dus niks los etc. Ook beslaan de ruiten heel snel!(condens)

het gaat om een polo uit 2011 1.6tdi zonder airco.

ps. Er zit genoeg koelvloeistof.

bij voorbaat dank voor jullie berichten!!

Volkswagen  Polo 6r 
Vandaag ff laten uitlezen en er waren geen foutmeldingen.... ook heb ik gekeken of een slang rii de schutbord gaat om te voelen maar, nee.
(Motor zit ook helemaal tegen de schutbord aan zegmaar). :(

Volkswagen  Polo 6r 
Om je kachel warm te krijgen zit er een kachelradiator** in.
Die krijgt warm water vanaf de motor. Als dat waterniveau te laag is, wordt die radiator niet warm en dus ook je kachel niet.
Vandaar de tip de slangen te voelen. Als die namelijk koud blijven... de rest moge duidelijk zijn.
**Dus niet de normale radiator.

Volkswagen  Polo 

is dit niet de oplossing voor je?

is het toch lekker warm in de auto

Volkwagen  E golf 2018 
@Johan31 het heeft wel een beetje nut om aan je gewone radiateurslangen te voelen, Hiermee is uit te sluiten of de thermostaat blijft plakken.

@Polo6r_tdi De slangen naar je schutbord zijn bereikbaar via de ONDERZIJDE van de auto. Als je dan achter het motorblok omhoog kijkt, zul je 2 zwarte slangen zien die in de auto verdwijnen. 1 slang is voorzien van een "hitteschild", de andere slang is gewoon een zwarte rubberen slang.

Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk| 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!