Geluid Links voor

Beste leden ik heb een vraagje.

Elke keer als ik mijn koppeling indruk hoor ik aan de linkervoorkant ( dus alleen als ik de koppeling in trap) net of ik een klak hoor. Ik heb met een persoon van de garage in de auto gereden en hij hoorde het ook. Echter kon hij niet echt vertellen waar het vandaan zou kunnen komen. Ik heb pas een groot onderhoud laten doen en ook de motorsteunen zijn erbij vervangen. Weet iemand misschien waar dit vandaan kan komen. Als men een geluids opname zou willen horen moet ik deze maken en toevoegen.
 
VW Polo  6R R-Line  1.2 TSI 140PK 
Beste leden ik heb een vraagje.

Elke keer als ik mijn koppeling indruk hoor ik aan de linkervoorkant ( dus alleen als ik de koppeling in trap) net of ik een klak hoor. Ik heb met een persoon van de garage in de auto gereden en hij hoorde het ook. Echter kon hij niet echt vertellen waar het vandaan zou kunnen komen. Ik heb pas een groot onderhoud laten doen en ook de motorsteunen zijn erbij vervangen. Weet iemand misschien waar dit vandaan kan komen. Als men een geluids opname zou willen horen moet ik deze maken en toevoegen.
Is dit geluid ontstaan na het plegen van onderhoud? Van de 2 naar 3 ook bij lage toeren/laag vermogen of echt bij optrekken.
 
Vw  Polo  1.2tdi BM 
Grutter het is net een soort klak geluid of dat je bak een tik krijgt. Het is echt alleen als ik de koppeling indruk verder hoor je niets. Dat is van ze 1 naar ze 2 en naar ze 3 daarna hoor je het niet meer. De monteur zei het niet te weten dus vandaar dat ik het hier vraag. Is een 6 versnellings bak. Het is niet bij het optrekken echt alleen als ik me koppeling indruk dus.
 
VW Polo  6R R-Line  1.2 TSI 140PK 
Heb gemerkt dat het echt bij het opschakelen is tussen de een twee en drie bij het terug schakelen hoor je het niet. Kan natuurlijk altijd mijn koppeling laten vervangen, weet nog niet wat het kost maar zou het heel jammer vinden als mijn auto kapot zou gaan
 
VW Polo  6R R-Line  1.2 TSI 140PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!