Heren, ik heb al een tijd het forum niet meer bezocht maar dit wil ik toch even met jullie delen.
Mijn BM uit 2011 is nu precies 1 jaar oud (18 juli) en heeft nagenoeg exact 40.000 km gelopen. Ik laat vandaag en morgen al m;n 2e, 3e en 4e gevalletje garantie verhelpen...
1. April 2012: blazer op stand 4 ivm beslagen ruit, ventilator begint zwaar te lopen en "pets" in combinatie met een verbrand luchtje. Zekering kapot. Probleem wordt nagekeken en verholpen door dealer.
2. Juli 2012: Airco doet niets meer. Nakijken leert dat systeem lekt en de auto wordt ter reparatie aan een dealer aangeboden. Dealer belt me vanochtend op dat idd de airco lekt, maar dat ook de ventilator defect is (blijkt dat deze niet is vervangen in april door andere dealer) en mijn instrumentenpaneel krijgt geen voeding als de auto op contact gezet wordt??
Alles wordt natuurlijk netjes verholpen onder garantie, maar ik vind 3 reparaties op een jaar tijd toch relatief veel??
Hoe zijn jullie ervaringen hierin? Herkenbare defecten?
Heb er overigens al 40.000 km veel plezier van!!
Mijn BM uit 2011 is nu precies 1 jaar oud (18 juli) en heeft nagenoeg exact 40.000 km gelopen. Ik laat vandaag en morgen al m;n 2e, 3e en 4e gevalletje garantie verhelpen...
1. April 2012: blazer op stand 4 ivm beslagen ruit, ventilator begint zwaar te lopen en "pets" in combinatie met een verbrand luchtje. Zekering kapot. Probleem wordt nagekeken en verholpen door dealer.
2. Juli 2012: Airco doet niets meer. Nakijken leert dat systeem lekt en de auto wordt ter reparatie aan een dealer aangeboden. Dealer belt me vanochtend op dat idd de airco lekt, maar dat ook de ventilator defect is (blijkt dat deze niet is vervangen in april door andere dealer) en mijn instrumentenpaneel krijgt geen voeding als de auto op contact gezet wordt??
Alles wordt natuurlijk netjes verholpen onder garantie, maar ik vind 3 reparaties op een jaar tijd toch relatief veel??
Hoe zijn jullie ervaringen hierin? Herkenbare defecten?
Heb er overigens al 40.000 km veel plezier van!!