Gezocht: 1 velg VW Polo Cross 2008 (17", 5x2 spaaks)

Mijn VW Polo Cross uit 2008 heeft geen reservewiel en dat vind ik eigenlijk maar niks...

Heeft iemand een gebruikte originele velg met band liggen?
Bij voorkeur een originele die er al onder zit (17" met 215/40 band) maar als dit een onmogelijke zoekopdracht blijkt wil ik ook een andere 17" of eventueel een velg met 185/60/R15 band overwegen (maat voor winterbanden)

Stoeprandschades maken niet uit, als ie maar niet krom of lek is.

Hoi iichel, ik had je advertentie wel gezien, maar heb het eigenlijk niet zo op thuiskomertjes. Dan liever een standaard stalen velg met normale band, ik leg 'm namelijk in de schuur als reservewiel. Mocht ik 'm nodig hebben dan is het een kwestie van omwisselen en weer normaal verder rijden, geen stress dat ik 't meteen moet fixen.

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!