Gezocht 9N3 / GTI look onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ik heb sindskort een 9n3 en zoek nog wat onderdelen

- zwarte gti(look) koplampen
- 17"GTI velgen
-GTI grill + evt bijhorende roosters voor in de bumper
-Dakspoiler GTI/ VOTEX of iets dergelijks
-evt nog andere GTI onderdelen ,

Ik hoor het graag als iemand nog wat heeft

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de Info .

@ chefke88, Grill hier op het forum heb ik inmiddels gevonden , koplampen liefst orgineel of iets wat daar dichtbij in de buurt komt , ik hou NIET van die dingen met led's ect er bij in.

@ Xander , ik ben eens op ebay gaan kijken ,heb wel het een en ander gevonden .. aleen heb ik helemaal geen ervaring met ebay ,het moet meestal uit het buitenland komen , hoe zijn jullie ervaringen daarmee ? levertijd ect ect..

Bedankt voor de Info .

@ chefke88, Grill hier op het forum heb ik inmiddels gevonden , koplampen liefst orgineel of iets wat daar dichtbij in de buurt komt , ik hou NIET van die dingen met led's ect er bij in.

@ Xander , ik ben eens op ebay gaan kijken ,heb wel het een en ander gevonden .. aleen heb ik helemaal geen ervaring met ebay ,het moet meestal uit het buitenland komen , hoe zijn jullie ervaringen daarmee ? levertijd ect ect..

Je hebt ook imitaties met OEM look.

Heb al meerdere malen onderdelen besteld via Ebay. Nog nooit problemen mee gehad. Voordat je iets besteld bij iemand moet je ff zijn status checken. Als hij veel negatieve feedback heeft zou ik niet bij hem bestellen.

Als je binnen Europa besteld krijg je het meestal binnen 10dagen thuis gestuurd. Bestellingen buiten Europe duren wat langer. Maar dat verschilt ook per verkoper.

Hallo ik heb sindskort een 9n3 en zoek nog wat onderdelen

- zwarte gti(look) koplampen
- 17"GTI velgen
-GTI grill + evt bijhorende roosters voor in de bumper
-Dakspoiler GTI/ VOTEX of iets dergelijks
-evt nog andere GTI onderdelen ,

Ik hoor het graag als iemand nog wat heeft

GTI Hella koplampen kun je op ebay uit duitsland bestellen heb ik ook gedaan. 200 euro nieuw. en past perfect

[MOD vraag GZ] Nog steeds op zoek hier TO9N3 ?
Als je niet reageert voor woensdag 15 januari 2014 ,
zal ik dit topic sluiten en archiveren ivm 60+ dagen inactiviteit (zie reglement).

Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
[MOD actie] Topic gesloten
I.v.m. geen reactie van: TO9N3 ,
dit topic gesloten en ge-archiveerd ivm 60+ dagen inactiviteit (zie reglement).

Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!