gezocht de originele ecu file 1.2 bm

Martien

Premium lid
Heyyy

Ik ben een beetje aan het experimenteren met software om de ecu aan te passen maar heb daarvoor nog geen ecu reader/writer zoals een kess v2.
Nu heb ik dus ook mijn ecu software niet en deze zou ik graag willen hebben.

Er zijn diverse sites die ze aanbieden voor een x bedrag maar mischien heeft hier iemand de file.

groetjes

Volkswagen  Polo 6R 
Ik denk niet dat je veel succes zult hebben. Bijna niemand heeft zo'n file en als ze die wel hebben weten ze ook dat er gegevens zoals je startonderbreker codes uit te halen zijn.

Da's iig de reden dat ik de mijne niet post.

Daarnaast moet je er rekening mee houden dat per sw versie de parameters kunnen verschillen van waarde en van positie. 9981 is de meest recente. Die is helaas anders dan bv 8538. Of 9980. En downgraden kan niet.

Laatst bewerkt:
Oké, daarom staan ze dus nergens.
Wist.niet dat daar ook de startonderbreker gegevens in staan en dan is het nogal logisch dat niemand die post zou ik zelf ook niet doen.

Ik denk dat ik maar eens even pas op de plaats moet nemen, en eerst maar eens verder ga met de needle sweep.
Dan kan ik daarna nog altijd kijken.

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!