Johan
Beheerder
Hi leden,
Van een van de redacteuren van Auto Review kreeg ik onderstaande mail;
Heb jij er een of ken jij er een en wil je graag op dit aanbod in gaan? Laat dan even een berichtje achter in dit topic of stuur mij een PB zodat ik je in contact kan brengen!
Van een van de redacteuren van Auto Review kreeg ik onderstaande mail;
In ons maandblad Auto Review en op onze website autoreview.nl publiceren wij regelmatig reportages over neo-klassiekers/youngtimers en hun berijder.
Zie ook: https://www.autoreview.nl/nieuws/id/35356/top-10-populairste-youngtimers-autoreview-2024.
I.v.m. het jubileumjaar van de Polo zouden we hier binnenkort graag een Polo-rijder en zijn auto voor het voetlicht brengen.
We denken hierbij aan een Polo Harlekin, een Polo GTI of G40. We hanteren voor onze rubriek een maximumleeftijd van de auto van 40 jaar en een minimumleeftijd van ongeveer 15 jaar. Het liefst laten we mensen aan het woord die de auto al iets langer hebben en die hem niet uitsluitend gebruiken voor rondjes rond de kerk bij mooi weer. Zouden jullie een aantal Polo-rijders die aan onze criteria voldoen met mij in contact kunnen brengen?
Heb jij er een of ken jij er een en wil je graag op dit aanbod in gaan? Laat dan even een berichtje achter in dit topic of stuur mij een PB zodat ik je in contact kan brengen!