Gezocht originele velgen 9N.

De standaard ijzeren velg, die ook standaard bij de polo wordt geleverd.
De banden die erop zitten zijn: 185x60xR14 82H Premium Contact 2

Ik weet wat ik anders nog moet vertellen bij "standaard".
Foto maken?
 
Ik zat even bij Velgenshop te kijken, en daar staan ook gave lichtmetalen velgen bij.
Wat is een goed merk?
Of welk merk absoluut niet kopen?

Heeft iemand gave foto's van zijn/haar velgen?

Veel vragen...ik weet het ;)
 
Voor velgen, check eens het forum "Mijn Polo" staan er zat tussen :)

Het is maar net wat je wilt uitgeven voor een setje, een setje van OZ is bijvoorbeeld heel licht in gewicht en goed van kwaliteit.. maar die kosten ook wat! je kunt ook kiezen voor een setje immitatie velgen, of een setje van een goedkoper merk, uiteraard is de kwaliteit wel ietsje minder van sommige merken maar daar betaal je dan ook naar!

Het is dan niet zo dat je velgen na een paar jaar op zijn, maar als voorbeeld had ik een setje MAK velgen op mijn polo zitten toen ik hem kocht, die waren na 4 jaar al niet zo mooi meer (lak liet los)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!