gezocht: polo r-line bumper roosters/grill

Hoi welkom op marktpl... euhm het forum. Aanmelden, ff wat vragen en pleite gaan ?
Misschien als je je eerst een voorstelt en dan vraagt aan hulp.

Dan acht ik je kans wat groter.. Succes met zoeken, gaat je hier niet lukken !

volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: VM407
ff aanmelden en pleite gaan is niet mijn bedoeling!! aangezien de polo word gespoten en we er druk mee bezig zijn heb ik mij nog niet voorgestelt;)
en wou een topic aanmaken zodra de bumpers en de rest erop zit, maar bij deze een kleine samenvatting!

ik ben serdar 24 jaar en kom uit kampen ben in bezit van een golf 3 ( hobby auto ) en nu ook in bezit van een witte polo 6R , maar daar word nog een topic van gemaakt!

Bijlagen

• LRM_EXPORT_20180605_101215.jpg
    LRM_EXPORT_20180605_101215.jpg
    362.6 KB · Weergaven: 45
  • LRM_EXPORT_20180605_101633.jpg
    LRM_EXPORT_20180605_101633.jpg
    186.7 KB · Weergaven: 47
Volkswagen  Polo 6r  1.4 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
ff aanmelden en pleite gaan is niet mijn bedoeling!! aangezien de polo word gespoten en we er druk mee bezig zijn heb ik mij nog niet voorgestelt;)
en wou een topic aanmaken zodra de bumpers en de rest erop zit, maar bij deze een kleine samenvatting!

ik ben serdar 24 jaar en kom uit kampen ben in bezit van een golf 3 ( hobby auto ) en nu ook in bezit van een witte polo 6R , maar daar word nog een topic van gemaakt!
Goed bezig :) kampen is om de hoek voor mij, ik sport er zelfs haha.

Wil je hoogglans kappen of matte kappen ?

volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!