Zelfde als van @JohanOriginal VW Polo WRC Aluminiumfelge 18 Zoll Leichtmetallfelge 7,5Jx18H2 ET46
Original VW Polo WRC 18 Zoll Aluminiumfelge 100% Volkswagen Original Teile® charakteristische Leichtmetallfelge 18" …shop.ahw-shop.de
Dat klopt, alleen bij een eBay advertentie drukken ze de verkoop prijs iets omhoog. Vandaar mijn linkje rechtsreeks naar hun webshop.Zelfde als van @Johan
Ja mooie strakke velg!Ik ben op zoek naar een setje Polo wrc velgen heb je iets of weet je iets let me know
Je kan nog steeds overal heenJammer dat er geen setje in Nederland valt te halen nu met die corona kun je geen kant op
Ja als je een test doet van 150,- en dan mag je 24uur duitsland inJe kan nog steeds overal heen
Ok dus je kan zonder als je ff een daggie naar duitsland gaat?Je doet je huiswerk niet goed!
Langer als 24u Duitsland in is een test vereist.
Dus je kan ze makkelijk halen.
Gratis Ggd testen voldoen ook!
Digid openen en laat ze het resultaat zien!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.