Heb je nu niets aan maar ze hebben een paar weken te koop gestaan op MP en van het weekend verkocht volgens mij
ff marktplaats in de gaten houden..
Op MP staan ook 17” Salvador,ook Origineel Vw
HelaasIk doe ze niet weg
Helaas
Weet iemand nog een adres waar ik deze velgen kan vinden? Mag ook in Duitsland zijn.
Helaas
Weet iemand nog een adres waar ik deze velgen kan vinden? Mag ook in Duitsland zijn.
Waren het van deze advertentie? Anders heb ik ze gekochtIk heb die advertentie ook gezien maar ik was te laat. ik houd marktplaats goed in de gaten!
haha die ja.... nog niet op uitgekeken?Waren het van deze advertentie? Anders heb ik ze gekocht
3 van de 4 zijn al geschuurd voor de spuiter, deze week worden ze zwart gespoten!haha die ja.... nog niet op uitgekeken?
3 van de 4 zijn al geschuurd voor de spuiter, deze week worden ze zwart gespoten!
Ben benieuwd hoe ze in het zwart eruit zien. Heb zelf ook nog een setje Mirabeau velgen liggen.
Ik zal foto’s posten als ze klaar zijn!Ben benieuwd hoe ze in het zwart eruit zien. Heb zelf ook nog een setje Mirabeau velgen liggen.
Is die set mirabeau eventueel te koop?
Dan kijk ik weer verderNee helaas
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.