Kan je aan alle Volkswagen kleuren komen?Kan ik wel aankomen denk ik. Hoeveel heb je nodig? En waarvoor wil je het hebben?
En hoeveel?LB7W - Tungsten Silver metalic
Hoor graag!
Doe mijn best. Wil hier echt geen dagtaak van maken hoor.Let op dat hier geen handel ontstaat
Kleurcode en hoeveelheid a.u.b.Chrome kleur
Stuk van 20x20cm of 20x40cm is prima!En hoeveel?
.
Ik ben reeds voorzienChrome kleur
Zit geen recht paneel op een auto dus je moet sws folie met honingraatstructuur hebben zodat ie evenwijdig kan rekken... Als het niet hoeft te rekken heb je er ook geen last van... just my 2 centsHehe, vandaag die persoon eindelijk te pakken kunnen krijgen. Mijn vorige bericht klopt, de lakkleuren zijn niet 1 op 1 over te zetten naar drukkleuren. Van Jurgen en Iichel kan ik aan kleurstalen komen (misschien zaterdag) waarmee ik kan kijken of ik achter de RAL of PMS kleuren kan komen. Voor HJV kan ik (nog?) niet aan de kleurstaal komen.
Willen jullie er even bij vermelden waarvoor je het nodig hebt (evt. met foto) aangezien je folies in allerlei kwaliteiten hebt. Als het een glad oppervlak is dan heb je weer ander folie nodig dan wanneer je een gegolft oppervlak hebt aangezien het er dan ingeföhnd moet worden.
Jurgen, is dat dezelfde lak als van jouw auto of is het een contrasterende lakkleur?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.