Zal mij ook maar eens voorstellen Ik ben arjan en kom uit Alteveer Drenthe en heb al sinds 2008 een polo 2 steilheck waar ik helemaal verzot op geraakt ben
Zo begon de ellende...
Met ATS Classics 13x6 ET25
ouwe school meuk maar verkocht want iedereen reed er mee... Dus toen reed ik zo rond
Met Vw polo classic grille en golf mk2 CL onderlip en lupo steelies + wieldoppen
Classic grille der maar weer uit
Wieldoppen uit eindelijk maar gifgroen gespoten
Mijn modificaties aan de polo:
Personal Fittipaldi stuurtje 35cm
Stoelen zonder hoofdsteunen
Polo 2 GT cockpit met toerenteller en digitaal klokje
Nieuwe achterklep emblemen in het wit
Scirocco 16v remmerij voor gemonteerd
Blokje ligt er zo bij nu 1.3 MH orginele setup
Onlangs aangeschaft:
Porsche klinken
Twingo dakje
Kamei onderspoiler
Tot zover deze polo... Helaas met de laatste apk tot de conclusie gekomen dat ik beter een andere kan gaan zoeken aangezien deze nogal doorgeroest is intussen Maar goed die vind ik wel!
Dus de nieuwe goodies komen in de volgende net als het andere MH blokje waar ik nog mee bezig ben
foto's van het volledige bouwverslag vind je hier
Foto's van de Solex C40 ADDHE carbs staan hier
Blokje staat er nu zo bij op de motorbok
Aan het MH blokje heb ik gedaan/laten doen
Complete revisie (alle lagerschalen, pakkingen, tapeindjes, boutjes, moertjes, keeringen etc vervangen!
Catcams nokkenas van 269 graden / 9.2 mm llift (ipv de orginele met 204 graden / 7,2 mm lift)
Kop laten bewerken bij Spottuning (inlaat en uitlaat poorten vergroot en kleppen laten polijsten en inslijpen)
Solex C40 ADDHE 36mm carbs
Vw Motorsport inlaat
Verstelbaar nokkenas tandwiel
Rvs spruitstuk
Bilas airbox
En mijn velgen collectie die ik door de tijd gehad heb of nog steeds in bezit heb vind je hier
Moet er wel bij zeggen de laatste 3 rijen onderaan zijn wannahave velgjes! En er zitten soms echt opknappers bij aangezien ik dat het leukste vind om te kopen en/of door te verkopen zo kon ik mooi de onderdelen aanschaffen voor t MH blokje
Geloof dat t dit wel zo'n beetje was :lol:
Zo begon de ellende...
Met ATS Classics 13x6 ET25
ouwe school meuk maar verkocht want iedereen reed er mee... Dus toen reed ik zo rond
Met Vw polo classic grille en golf mk2 CL onderlip en lupo steelies + wieldoppen
Classic grille der maar weer uit
Wieldoppen uit eindelijk maar gifgroen gespoten
Mijn modificaties aan de polo:
Personal Fittipaldi stuurtje 35cm
Stoelen zonder hoofdsteunen
Polo 2 GT cockpit met toerenteller en digitaal klokje
Nieuwe achterklep emblemen in het wit
Scirocco 16v remmerij voor gemonteerd
Blokje ligt er zo bij nu 1.3 MH orginele setup
Onlangs aangeschaft:
Porsche klinken
Twingo dakje
Kamei onderspoiler
Tot zover deze polo... Helaas met de laatste apk tot de conclusie gekomen dat ik beter een andere kan gaan zoeken aangezien deze nogal doorgeroest is intussen Maar goed die vind ik wel!
Dus de nieuwe goodies komen in de volgende net als het andere MH blokje waar ik nog mee bezig ben
foto's van het volledige bouwverslag vind je hier
Foto's van de Solex C40 ADDHE carbs staan hier
Blokje staat er nu zo bij op de motorbok
Aan het MH blokje heb ik gedaan/laten doen
Complete revisie (alle lagerschalen, pakkingen, tapeindjes, boutjes, moertjes, keeringen etc vervangen!
Catcams nokkenas van 269 graden / 9.2 mm llift (ipv de orginele met 204 graden / 7,2 mm lift)
Kop laten bewerken bij Spottuning (inlaat en uitlaat poorten vergroot en kleppen laten polijsten en inslijpen)
Solex C40 ADDHE 36mm carbs
Vw Motorsport inlaat
Verstelbaar nokkenas tandwiel
Rvs spruitstuk
Bilas airbox
En mijn velgen collectie die ik door de tijd gehad heb of nog steeds in bezit heb vind je hier
Moet er wel bij zeggen de laatste 3 rijen onderaan zijn wannahave velgjes! En er zitten soms echt opknappers bij aangezien ik dat het leukste vind om te kopen en/of door te verkopen zo kon ik mooi de onderdelen aanschaffen voor t MH blokje
Geloof dat t dit wel zo'n beetje was :lol: