Gloeispriraallampje brand en auto houd in

@inge laat de garage eens alle vacuum bij langslopen en controleren. Jou turbo word aangestuurd dmv vacuum. Als er geen vacuum is, zal er ook geen turbodruk zijn. Een mogelijk lekpunt is de EGR aansturing (ook vacuum).

Overigens hebben deze polootjes wel eens last van een scheurende turboslang. Misschien bij jou een oorzaak? Als deze slang gescheurd is, herken je dit aan de hoeveelheid olie om/op/rondom de turboslang die over de versnellingsbak loopt.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
@mausi first, ik second, maar als je opgepakt word omdat t een beschermt stuk ongedierte is, dan blijf ik uit! Heb laatst ook al een enorme strijd gevoerd met zon kreng! hele auto van een bekende ingepakt met kippengaas aan de onderkant, maar t kreng bleef binnenkomen... kabels aangevreten, dikke drama!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Vandaag gebeld door de garage gaf 14 fout codes aan. Een steenmarter had mijn turboslang kapot gebeten dat was het probleem nu is alles weer klaar

Z.s.m. een marterverschrikker installeren dus! Ze zijn makkelijk te installeren en werken goed. De auto van mijn moeder is 3 keer onklaar gemaakt door een marter, nadat we de verschrikker geïnstalleerd hadden was het niet weer voorgekomen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!