Goede chiptuner omgeving Amsterdam

Juno Leloup

Premium lid
669
482
103
Hi,

Weet iemand een goede chiptuner in omgeving Amsterdam?
Ik wil mijn Polo AW laten chiptunen, stage 1.
Is dit bedrijf wat? Pro Car Tuning te Aalsmeer
Zorgt voor maar 15 pk extra, zie bij VAGtechniek 20 pk, of is dat verwaarloosbaar?
Heb niet zo een zin om ver te gaan rijden voor chippen als het ook goed in de buurt kan.

ProCarTuningPoloAW115pk.jpg

Alvast bedankt, Juno
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Niemand die in omgeving Amsterdam zijn auto/Polo laat chippen of die Pro Car Tuning in Aalsmeer kent?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Ik woonde tot voor een jaar in Amsterdam en heb toen achtereenvolgens 3 auto's laten chippen. Ik had er graag een ritje naar Nuenen of Lochem voor over ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Vind het wel bijzonder dat Pro Car Tuning bij een stage 2 de mogelijkheid biedt om de fabrieksgarantie over te nemen. Al is het wel een vanaf prijs en zal deze hoogstwaarschijnlijk een stuk hoger worden als je de bekende tuning gerelateerde problemen mee wilt nemen in deze garantie.
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Ja, de vraag is ook altijd wat zo'n fabrieksgarantie precies inhoudt. Ik zou heel goed de kleine lettertjes lezen ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Toch maar gekozen voor een oude rot in het vak en zekerheid, morgenmiddag afspraak bij VAG Techniek, zal mij heel erg benieuwen naar het resultaat. :cool::blush:
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
Wat een heerlijkheid die extra PK's en Nm's. rijdt zoveel beter en lekkerder. (l)
 

Bijlagen

  • IMG_3244.jpg
    IMG_3244.jpg
    1.3 MB · Weergaven: 18
  • IMG_3245.jpg
    IMG_3245.jpg
    1.3 MB · Weergaven: 17
  • IMG_3246.jpg
    IMG_3246.jpg
    1.3 MB · Weergaven: 17
  • IMG_3249.jpg
    IMG_3249.jpg
    1.6 MB · Weergaven: 19
  • IMG_3251.jpg
    IMG_3251.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 19
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!