Golf 7 multi functioneel stuur retro fit in polo 6r

ik heb vandaag een golf 7 stuur gekocht voor mijn polo 6r. Ik snap dat ik een airbag nodig heb. Maar welke bcm heb ik nodig als ik de ledjes werkend wil krijgen. En wat moet ik doen om de volume knopjes en cruise control werkend te krijgen.
 

Bijlagen

  • IMG_2366.jpeg
    IMG_2366.jpeg
    136.1 KB · Weergaven: 13
Polo  6r  1.2 tdi 
Heb je nu mfsw? Anders heb je misschien hier iets aan; https://www.uk-polos.net/viewtopic.php?f=10&t=54171#p421709

Voor de verlichting op het stuur voor autos met zonder( removed, zie comment iichel) start stop kom ik uit op BCM 7E0937090

Cruise gaat dacht ik sowiezo niet werken....

Als ik ook maar de woorden zoals BCM polo of polo VCDS zoek op google, 9/10 topics komt een figuur genaamd Iichel in voor. Die zegt meestal nuttige dingen, lijkt het :)
 
Laatst bewerkt:
Vw  Polo  1.2tdi BM 
  • Leuk
Waarderingen: Jeboylynx
het ligt er helemaal aan welke bcm er nu in zit. heb je start/stop dan kom je op een 7e0 uit, heb je geen start/stop dan kun je ook met een recente 6r0 087 uit de voeten. een 090 in een auto zonder fabriek xenon of start/stop is veel werk. voor cruise moet je gaan werken met een emulator er tussen.
Ik heb zelf nog niet gecheckt welke bcm er in zit ik heb een polo 6r 1.2 tdi met alle opties. Dus hij heeft al cruise control en start stop.
 
Polo  6r  1.2 tdi 
Heb je nu mfsw? Anders heb je misschien hier iets aan; https://www.uk-polos.net/viewtopic.php?f=10&t=54171#p421709

Voor de verlichting op het stuur voor autos met zonder( removed, zie comment iichel) start stop kom ik uit op BCM 7E0937090

Cruise gaat dacht ik sowiezo niet werken....

Als ik ook maar de woorden zoals BCM polo of polo VCDS zoek op google, 9/10 topics komt een figuur genaamd Iichel in voor. Die zegt meestal nuttige dingen, lijkt het :)
Hi yes hij heeft alle opties dus ook een mfsw. Het klopt dat michel veel berichten hier over heeft maar die waren voor dat hij had ondekte dat je het dus wel kan laten lukken om cruise control werkend te krijgen op je stuur met de juiste emulator.
 
Polo  6r  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!