Geen vriendjes die ff langs kunnen komen, of opsturen, kost iets van 6,50 heb je toch een mooi laksetje voor.jammer een beetje ver voor mij
Had ik, nu AW Reef blueApeldoorn! Ik woon daar ook! Heb je een Blue GT! Wat gaaf! Die wilde ik ook.
Nee is geen blue silk, gewoon blauw, wat er in het doosje zit? Ontvetter, kwastje en verf zoek maar ff bij de leverancier.@Hansstaal Dit is voor de Blue Silk neem ik aan? Wat zit er allemaal in de set?
Paste bij mijn blue GT maar is er nooit opgekomen. Er zweeft ergens nog een advertentie over. Kun je het niet vinden maak ik als nog een fototje
Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Is van foliatec, twee componentenlak.Nee is geen blue silk, gewoon blauw, wat er in het doosje zit? Ontvetter, kwastje en verf zoek maar ff bij de leverancier.
Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Als ik kom zeker Franklin bij dezeHans kun jij de verf meenemen naar de menting volgde maand?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.