Grill demonteren comfortline

krisrock

Premium lid
Hallo allemaal,

ik ben bezig op mijn bumper te demoneren nu loop ik tegen 1 probleem aan.
de gril waar het logo aan vast zit wil er niet af het. de rest van de bumper is al los.
het is net of achter deze gril nog een schroefje zit die de bumper nog op zijn plek houd.

Ik heb de schroefen aan de boven zijde van de grill verwijderd, en heb hem los geklikt zo als de beschrijving op het forum naar voren proberen te trekken, de boven kant en de zij kant schiet wel los alleen ergs onder aan blijft hij hangen wat kan ik hier aan doen? ik het echt al heeel wat kracht.

hoop op een snelle reactie.

Gr krisrock

In principe, als je de gehele voorbumper hebt losgemaakt, dus alle schroeven eraf met die 2 van de grill, kun je de voorbumper inclusief de grill in één keer verwijderen... :D

De grill alleen verwijderen is inderdaad 2 schroeven en de rest "klik" systeem zowel boven als onder.

Hoop je hiermee geholpen te hebben.
Succes!!

Neen, de grill heeft maar 2 schroeven.
Als je de grill eerst los wilt maken moet je het NIET aantrekken, maar los trekken.. :mrgreen:

Lostrekken niet naar boven of naar onderen gericht, maar vrijwel horizontaal naar je toe trekken. Beste is beide handen gebruiken en gelijkmatig aan de uiteinden naar je toe trekken.

boven heb je hem wel al helemaal los? Ik heb vanmorgen de vw logo omgewisseld en moest ook de grille eruit hebben. De bovenkant ging wel redelijk makkelijk maar om hem onderin los te krijgen moest ik toch echt wel met kracht trekken. Als je ervoor staat kun je volgens mij het beste aan de linkerkant beginnen (althans bij mij ging het vanaf die kant het beste los, rechts zat muurvast). en zo naar de rechterkant toewerken. Ik had zelfs handschoenen aangetrokken omdat die grille aan de achterkant best wel scherp is als je kracht moet zetten. (niet omhoog trekken maar naar je toe trekken)
Succes ;)

het is gelukt....bij mij moest ik eerst de boven kant helemaal los trekken en toen de onder kant een beetje kantelen. dat was het probleem

Als de bumper weer ga monteren maak ik nog wel even een handleiding inlc foto's

Gr krisrock

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!