GTI ( 6r ) teller unit

Status
Niet open voor verdere reacties.
bedankt voor de link ( moet anders toch maar uit duitsland laten komen )

ik dacht een tijdje terug gezien te hebben dat vag techniek het verkocht,maar kan het niet meer vinden op de site
 
Ben bang dat je evengoed naar de dealer moet (maar dan voor montage), want de tellereenheid bevat ook de startblokkering en daarom moeten de sleutels ingelezen worden. Het schijnt dat alleen dealers dit kunnen omdat het online met VAG moet gebeuren. Uit eerdere berichten op dit forum begrijp ik dat dealers in Nederland er over het algemeen niet aan willen beginnen.
 
Ik heb een teller liggen voor je, staat 65 km op dus hij kan nog door VW naar je oude km stand geprogrammeerd worden.
Hij is niet nieuw, maar ziet er nog wel netjes uit. Laat evt maar weten.
 
ik heb net mijn dealer gebeld ,en die kan het gewoon doen zegen ze,is wel 1 tot 1,5 uur werk,dus kosten € 100 tot 150,-.

als ik er met polo dave uitkom,dan ga ik de gok nemen,want vind de boardcomputer echt veel mooier dan die ik nu heb.
 
Zitten er verschillen tussen de boordcomputers dan? Ik dacht eigenlijk dat het alleen de brandstofmeter en motor temperatuur meter die erop zitten en meer niet.
Heb even gezocht en kwam dit filmpje tegen waarin je wat opties ziet. VW Polo 6R whit GTI tacho functions - YouTube
Ziet er inderdaad wel mooi uit maar de brandstofmeter die in de standaard teller zit vind ik wel mooier. Ook leuk dat ie opvult en leegloopt bij het starten en stoppen Stick Out Tongue.

Eerst maar eens de foto's afwachten :)
 
Zitten er verschillen tussen de boordcomputers dan? Ik dacht eigenlijk dat het alleen de brandstofmeter en motor temperatuur meter die erop zitten en meer niet.
Heb even gezocht en kwam dit filmpje tegen waarin je wat opties ziet. VW Polo 6R whit GTI tacho functions - YouTube
Ziet er inderdaad wel mooi uit maar de brandstofmeter die in de standaard teller zit vind ik wel mooier. Ook leuk dat ie opvult en leegloopt bij het starten en stoppen Stick Out Tongue.

Eerst maar eens de foto's afwachten :)

gaaf filmpje, zo zie je duidelijk wat er anders is,

ik persoonlijk vind de brandstof meter die we nu hebben ook toffer,maar de gti unit heeft na mijn smaak toch dat beetje extra,dat ik daarvoor kies.
 
Het lijkt erop dat je daar een hoop ook zelf in kan configureren. Ik wil bijvoorbeeld km / L als verbruik hebben en niet L / 100 km. Daar moet ik dus voor naar de garage en dan maar hopen dat ze dat kunnen doen.
Is wel leuk inderdaad als je al dat soort dingen zelf kan doen. En je ziet je muziek erop en navigatie en telefoon als je die hebt.

Heeft de garage bij jou nog aangegeven of dit problemen oplevert met garantie? Ik neem aan van niet omdat ze het zelf zullen inbouwen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!