GTI achterkant

Hallo iedereen

ik heb een vraagje I.V.M. het veranderen van de achterbumper. ik heb nu een volledige standaard achterkant op led kentekenverlichting na. en dit is het enige dat ik niet zo mooi vindt op de auto.
heb ondertussen al veel gelezen over andere bumper, diffusers en uitlaatstukken. nu mijn vraag is of je zonder enkel probleem een GTI achterkant kan plaatsen op een standaard Polo 6r (bj 2010) 1,6 TDI comfortline (als ik me niet vergis)?
dit wil zeggen bumper, diffuser en uitlaatsierstuk. weet iemand op hoeveel dit komt en of dit zonder enkel probleem kan?


Met vriendelijk groeten
polo axel.jpg

Ceunen
 
ik vindt de achterkant ook echt geen gezicht ,en blijf me ook blind staren op die mooie diffusers op ebay staan er genoeg kits 129 euro aanzet stuk plus nog us 129 euro voor dubbele uitlaat stuk,is dit niet goedkoper en makkelijker te plaatsen ?
 
ik vindt de achterkant ook echt geen gezicht ,en blijf me ook blind staren op die mooie diffusers op ebay staan er genoeg kits 129 euro aanzet stuk plus nog us 129 euro voor dubbele uitlaat stuk,is dit niet goedkoper en makkelijker te plaatsen ?

ik weet niet of deze wel perfect passen, en of ze wel van goede kwaliteit zijn? ik zou graag alles origineel houden dus liefst een GTI achterkant van de dealer zelf. maar over deze toestanden weet ik zelf niet veel.
Ik neem aan dat de bumper enkele schroeven zijn en dan gewoon een klik systeem is ?
 
ik weet niet of deze wel perfect passen, en of ze wel van goede kwaliteit zijn? ik zou graag alles origineel houden dus liefst een GTI achterkant van de dealer zelf. maar over deze toestanden weet ik zelf niet veel.
Ik neem aan dat de bumper enkele schroeven zijn en dan gewoon een klik systeem is ?

GTI achterbumper gaat gewoon passen, hoef je je geen zorgen over te maken, de GTI is namelijk ook 'gewoon' een polo :mrgreen:
Echter qua kosten (je hebt een kleur die niet voorkomt op de GTI) zal je dus ietsjes hoger zitten, omdat je het bumper ook nog moet laten spuiten.
Verder kan ik je aanraden eens te zoeken op bijv P&P en bij hun een GTI achterbumper te kopen ipv bij de dealer. Dat bespaart je alweer flink wat geld.

En een sierstukje is ook prima op jou huidige uitlaat te zetten, zijn genoeg bedrijven die dat doen;)
Nmparts, pmperformance... Om even twee te noemen;)

Succes ermee!
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!