GTI interieur

Patje

Lid
Ik wil graag 'n GTI interieur in mijn polo 6r highline, nu wil ik alleen mijn stoelen en achterbank verwisselen. Zal dat er goed genoeg uitzien of wordt het verschil met de deurpanelen dan te groot en kan ik die ook beter verwisselen?

Mvg,
Patrick

De deurpanelen van een gti (stof interieur) zijn toch hetzelfde?
Houdt er ook rekening mee dat de dakhemel van een GTI zwart is... :-)

Als de deurpanelen vrijwel hetzelfde zijn hoef ik ze niet te wisselen, en in dat geval zal de hemel ook wel licht kunnen blijven.
Ben ook nog aan het twijfelen over de handrem, hoes van de schakelpook en het stuur, met rode stiksels sluit dan wel mooier aan bij de rest.

Ja, ze vragen 600 euro voor compleet interieur met zijpanelen dus moet nog even bellen wat het wordt als ik alleen de stoelen en achterbank wil en ik mijn highline interieur inruil!?

Amai, die prijs valt heel goed mee! Verkopen ze meerdere interieurs of slechts 1 set?
Hoe zit het eigenlijk met airbags enzovoort? Zitten deze bij een polo ook in de stoelen of bestaat dit niet? :)
Ik denk dat het voordeliger is om je highline interieur particulier te verkopen, tenzij je een goede deal kan sluiten... ;)

Ja dat is met airbags en de prijs valt mij ook wel mee idd, al moet ik nog wel bellen of de set nog niet weg is!

Ik zag laatst op mp nog een setje crosspolo interieur voor de 6r. €500,-- voor hele set met deurpanelen.

Als ie in mijn 9n zou passen had ik het meteen gedaan.

Ga vanmiddag mijn GTI interieur ophalen, er zit ook stoelverwarming in, is dat makkelijk toe te voegen in mijn polo?

Foto's posten als het erin zit? :D
Stoelverwarming weet ik niet...
Aansluiting maken en de knop installeren, denk wel dat het hier ergens op het forum staat.. :)

GTI interieur staat thuis en komt er zaterdag in, de deurpanelen zijn iets anders maar houdt toch liever die van de highline erin want ten opzichte van de stoelen en bank maakt het niet zoveel uit :)
image.jpg
Nu dus hopen dat het wisselen zaterdag mee gaat vallen!

Vet hoor. Veel plezier ermee.

@zoyu veel beter moeten zitten. Zijn toch sportstoelen als ik me niet vergis:?:

Ziet er goed uit. Nu kan je ze eens vgl'en met elkaar.
Zit er veel verschil in?
Bv hogere wangen, stabieler om te zitten,... :))

Je de wangen zijn +/- 2,5 cm hoger, en de stoel is iets dikker, wat zitten betreft tijdens het rijden weet ik het nog niet. Maar dat is ook niet de hoofdrede van de aanschaf want n Highline interieur zit ook erg fijn. Vind het interieur van de GTI gewoon n stuk mooier :)

Je de wangen zijn +/- 2,5 cm hoger, en de stoel is iets dikker, wat zitten betreft tijdens het rijden weet ik het nog niet. Maar dat is ook niet de hoofdrede van de aanschaf want n Highline interieur zit ook erg fijn. Vind het interieur van de GTI gewoon n stuk mooier :)

je hebt helemaal gelijk. Is ook veel mooier. Wil het ook graag, maar wil ook nog een hoop andere dingen. En ja, dan moet je keuzes maken he

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!