gti koplampen in 1.2 tsi

ik ben van plan de gti koplampen aan te gaan schaffen ,maar kan hier op de site niet iets vinden over of dit kan en dan werkt

iemand ervaring hier mee gaat dus om de xenon met led koplampen

is dit plug and play ,lees ook dat er een apparte kabel voor nodig is en dat VW het moet inleren
 
t zijn niet specifiek Gti koplampen, ik heb ook een 1.2tsi met Fabrieksxenon.
Maar volgens mij komt er wel het een en ander bij kijken. Idd kabel en weet ik wat, ik kan me herinneren dat ik ergens hier op t forum hierover iets heb gelezen.
 
op onder andere kufatec en kunset worden compleet setjes aangeboden waarbij je alle benodigd heden in 1 keer hebt volgens mij;)

kijk voor de aardigheid maar even naar de onderdelen wat je allemaal nodig hebt en bovenal de prijsStick Out Tongue

wat dat betreft wens ik je succes!:lol:
maar het schijnt ook te kunnen met het aanpassen van de kabelboom, maar ik zou alleen niet weten van hoe of war
 
VW  6R  1.2TDI 
zow hey wat een prijzen ,ik zie dus wel eensop marktplaats ,dat ze aangeboden worden voor 5 a 600 euro.
als ik dan nog een kabel ,en inleren moet,vind ik dat wel te doen kwa kosten.

bedankt voor de reacties,. ;O)
 
Vergeet je nieuwe BCM niet i.v.m. ondersteuning van xenon en automatische hoogteregeling. Als je er nu 1 hebt die eindigt op 087 of 088 gaat het niet werken.
 
Is wel mogelijk. Hier op mijn BM bj '10:

xenon-1.jpg


BCM is niet vervangen.
 
Dan zullen de LED's niet aangestuurd worden zoals het hoort. Het dimmen zal niet werken bijvoorbeeld. Dat wordt via PWM aangestuurd en dat kan alleen met de juiste BCM.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!