H4 bi xenon

Wicko071

Bekend lid
Beste polorijders,
Ik ben van plan mijn koplampen te upgraden naar xenon. Ik heb nu H4 lampen in zitten.. mijn vraag is of ik deze type xenon in kan plaatsen.. wat ik mij afvraag is of het wel zal passen, of heb ik een ander type xenon nodig..
uploadfromtaptalk1409732806162.jpg

Dit is de koplamp..

uploadfromtaptalk1409732842226.jpg En dit is de type die ik wil gaan gebruiken..

Kan het je niet aanraden, heb het zelf ook wel gehad en de koplamp is er niet voor geschikt (teveel strooilicht).

Mocht je het echt willen doen, dan moet je je ook gaan verdiepen in relais kabels bijvoorbeeldvoor groot licht en groot licht seinen.

aftermarket xenon, bedenk heel goed waar je aan begint. Ik heb in de afgelopen jaren al heel wat setjes geprobeerd (weliswaar met H7 koplampen) waarvan de laatste setjes die ik heb gekocht bij xenonlamp met r-lampen wel goed waren maar pas op voor strooilicht. Ik heb nu origineel xenon, oké, het kost een paar centen maar het bevalt uitstekend. Als ik een tip zou mogen geven, neem contact op met Erno van xenonlamp of spaar een tijdje door voor origineel.

Uiteraard kun je projectors inbouwen maar wat ik heb gelezen en gehoord is het nogal moeilijk om de koplampen open te krijgen. Maar het kan wel. Ik weet niet wat je dan totaal aan kosten kwijt bent met projectors en een xenonset maar je bent dan van het strooilicht af. Xenonlamp heeft onder andere aftermarket setjes met r-lampen, deze zijn speciaal bedoeld om strooilicht tegen te gaan. ;-)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!