Voorstellen Hallo allemaal!

Hallo allemaal,

Nood brak wet en voordat ik me fatsoenlijk voor kon stellen, had ik eerst even dringend hulp en advies nodig.

Even voorstellen: Ik heet Bart, 34 jaar oud en reeds meer dan 5 jaar een trotse bezitter van een Polo 6R BM 1.2 TDI.

Ik heb mijn polo gekocht als derde eigenaar met 135.000 kilometer op de teller, en heb reeds de 275.000 kilometer aangetikt!

Over de jaren heb ik wel een en ander aangepast:
- 17 inch Volkswagen velgen.
- Aftermarket LED koplampen met die mooie knipperlichten die van binnen naar buiten gaan. - Zwarte LED achterlichten met dezelfde stijl knipperlichten. Beiden van het merk VLAND.
- EGR uitgeschreven en dichtgezet (jawel, nadat deze kapot ging vlak nadat ik hem gekocht had) en heb de auto laten chippen.
- Ramen voor en achter laten blinderen.
- R-style gril geplaatst.
- Mistlampen en DRL lampen vervangen voor witte LED varianten.
- Ik heb mijn dak, spiegels, lip en badges in Carbon zwart laten wrappen. Badges hoogglans zwart.
- Brembo remklauwen, remschijven en remblokken geplaatst.

Het enige wat ik nog wil hebben/aanpassen is het stuur, namelijk vervangen voor een R stuur met bediening (maar die krengen zijn duur en zeldzaam), alsmede mijn velgen zwart laten spuiten.

Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden, en of jullie nog op of aanmerkingen hebben over wat ik nog zou kunnen doen aan mijn Polo! Ik ben erg benieuwd of er mensen zijn met een 6R welke nog (veel) meer heeft gelopen!

Groet en wellicht tot op de weg,
Bart
 

Bijlagen

  • IMG_1260.jpeg
    IMG_1260.jpeg
    403.1 KB · Weergaven: 27
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol
Vw  Polo  1.2tdi BM 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!