Helix afstellen omgeving Gelderland

Hallo,

Heb sinds een paar dagen een Helix in mijn polo maar heb het idee dat deze niet goed is afgesteld (bij aankoop opgegeven waar hij voor gecodeerd moest worden).

Is er iemand in de omgeving Gelderland/Arnhem die zoon kastje heeft?.

Gr Benny
 
Volkswagen  Polo 6c BlueGT 2015  1.4 TSI 185pk 335nm 
Aha, helder. Bedankt! ik heb hem daar ook zien staan, maar vond hem wat aan de prijzige kant. Jammer dat ze geen reactie geven. Ik zou zeker @dov even berichten. Die kan jou zeker verder helpen. Nijmegen-Arnhem is goed te doen volgens mij.
 
Volkswagen  Polo 6C 2015  1.4 TDI 90pk 
Jazeker.. dat zou vooraf gebeurd moeten zijn. Heb inmiddels na een paar dagen wel een reactie maar is nog niet opgelost.

Procarlab geeft aan hem gecodeerd op 8 was de reactie wat dus 6 speaker en 5 deur is. Maar ik vermoed dat hij op 10 gecodeerd moet worden omdat ik een mib unit heb. Iemand die dit kan bevestigen? Hoop dat ik het snel kan oplossen en goed coderen.

Gr Benny
 
Volkswagen  Polo 6c BlueGT 2015  1.4 TSI 185pk 335nm 
Klopt had ik gisteren idd ook gezien in Hengelo. Maar beste man is op vakantie dus word lastig nu. Procarlab zit in duiven.. hoop dat ik na reactie daar even langs kan evt.

Is er iemand die mijn vermoedes bevestigen kan dat hij op 10 gecodeerd moet worden ipv 8?

Mvg Benny
 
Volkswagen  Polo 6c BlueGT 2015  1.4 TSI 185pk 335nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!