Help Airco polo 6C loopt leeg kan geen lekkage vinden

Hallo iedereen ik heb een polo 6C uit 2014 met airco aantal jaar geleden was mijn condensor stuk die heb ik laten vervangen en opnieuw alles gevuld dat ging jaar of 2 goed .Nu is airco weer leeg en na vullen loopt deze na een aantal maanden weer leeg, maar garage kan geen lekkage constateren O ringen zijn vervangen op condensor en kastje op waar leidingen door het schutbord gaan maar heeft niet geholpen.
Weet iemand waar nog meer gaat lekken en moelijk te ontdekken is?
 
VW  Polo 6C  1.2TSI 
Je kan met uv opsporen, das niet mn favoriete methode want het uv-spul zorgt nog weleens voor meer slijtage aan de compressor dan nodig is. Ik vind het een beetje meuk in het systeem om eerlijk te zijn. Alleen als het echt niet anders kan gebruiken we het. Over het algemeen zetten we het systeem onder druk nadat het AC gas eruit is en kijken we net alsof je een lekke band opspoort met lekdetectie middel.
 
  • Leuk
Waarderingen: 2GPoloDriver
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!