Help! H7 LED kit op 6C. Beugel?

Vandaag is mijn H7 LED kit binnen gekomen en ik heb de koplamp eraf om de lampen te te monteren.

Dat lukt me niet, de kunsthouder krijg ik niet vast in de koplamp. De originele metalen houder krijg ik ook niet aan de lamp vast.

Iemand tips?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 
Bedankt voor je bericht. Ik wil het in ieder geprobeerd hebben! Als het vervelend is voor tegenliggers dan wissel ik het weer om.

Moet ook wat te doen hebben in de vakantieperiode
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 
Bedankt voor je bericht. Ik wil het in ieder geprobeerd hebben! Als het vervelend is voor tegenliggers dan wissel ik het weer om.

Moet ook wat te doen hebben in de vakantieperiode
Ik weet wel dat een vriend van me ook zoiets heeft gehad. Die kreeg de bijgeleverde houder ook niet vast, heeft hem uiteindelijk vastgelijmd. En rijd er nogsteeds mee rond zonder problemen. Natuurlijk niet de oplossing maar je kunt het altijd proberen.
 
VW  Golf 7 R-Line  1.4tsi dsg 150pk 
Klopt er zitten standaard H7 adapter ringen bij. Die matchen alleen niet met de metalen beugel van de H7 koplamp. Dat wordt een beetje klussen!

Foto's bijgevoegd. Lukt eerder niet.
 

Bijlagen

  • IMG_20181227_153607.jpg
    IMG_20181227_153607.jpg
    1.4 MB · Weergaven: 43
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 
Bedankt voor je bericht. Ik wil het in ieder geprobeerd hebben! Als het vervelend is voor tegenliggers dan wissel ik het weer om.

Moet ook wat te doen hebben in de vakantieperiode

Had h7 leds besteld van aliexpress voor een mk3 ford focus, lekker veel tape erom dan blijft ie wel op z’n plek zitten. maar je gaat zeker je tegenliggers verblinden.
 
Volkswagen  Golf 7 DSG  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!