Help ! Parkeer sensoren

is het mogelijk wanneer je een nieuwe radio plaats met scherm (heb nu nog een simpelen radio ) dat je dan ook de parkeer sensoren er op aan kunt sluiten dat je op het scherm krijgt te zien hoe ver je nog kunt of blijft het alleen bij de piepjes en veranderd er dan niet veel ?

Hier een voorbeeld om een beetje n idee te krijgen

Groet max !

Bijlagen

• 865B5EAA-A01B-4850-8359-62F78D69674C.png
    865B5EAA-A01B-4850-8359-62F78D69674C.png
    55.1 KB · Weergaven: 15
Volkswagen  Polo 6R 
Het is makkelijker om dan voor een achteruitrijcamera te kiezen in combinatie met een radio/scherm. Bijv. een RCD330. @dov heeft er vele op het forum verkocht en aangesloten.

Seat  Arona 2020 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Het is makkelijker om dan voor een achteruitrijcamera te kiezen in combinatie met een radio/scherm. Bijv. een RCD330. @dov heeft er vele op het forum verkocht en aangesloten.

Jaa heb je zeker een punt . Maar vroeg me meer af omdat ik all parkeer sensoren achter heb zitten dat wanneer ik er een scherm in plaats ik dat dan kan zien op het scherm. Of dat het gewoon bij piepjes blijft .

Maar zou daar is over na denken

Volkswagen  Polo 6R 
@dov is de expert op het forum en zal je er meer over kunnen vertellen. Heb even geduld. Als je al sensoren hebt, is een camera natuurlijk niet echt nodig.

Seat  Arona 2020 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Omtrent zichtbaar van je sensoren zal je ze moeten monteren zoals dit setje:

camera ook een hele mooie optie

Ja dat is altijd wel mogelijk, echter ook wel handig om te kijken om evt voor een camera te gaan right away

Volkswagen  Polo 
is het mogelijk wanneer je een nieuwe radio plaats met scherm (heb nu nog een simpelen radio ) dat je dan ook de parkeer sensoren er op aan kunt sluiten dat je op het scherm krijgt te zien hoe ver je nog kunt of blijft het alleen bij de piepjes en veranderd er dan niet veel ?

Hier een voorbeeld om een beetje n idee te krijgen

Groet max !
Ik heb zelf tegenwoordig Apple CarPlay en daar zie ik gewoon de afstand op. Als er op het nieuwe scherm de functie opzit ga ik er van uit dat het mogelijk is

Volkswagen  Golf 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!