Hemelbekleding met A/B/C stijl

Goedenavond,
Ik wil graag een zwarte hemel in mijn auto zetten alleen vraag ik me af of een 3 deurs hemel met de stijlen geschikt is voor mijn 5deurs polo 6r. Iemand die weet of dit mogelijk is?

Volkswagen  Polo  1.6TDI 105pk 
Goedenavond,
Ik wil graag een zwarte hemel in mijn auto zetten alleen vraag ik me af of een 3 deurs hemel met de stijlen geschikt is voor mijn 5deurs polo 6r. Iemand die weet of dit mogelijk is?
Ik heb opzich wel interesse in een 3 deurs zwarte hemel, zou je me een berichtje hierover kunnen sturen als je wat hebt gevonden.

Volkswagen  Polo 6C R Line  1.0 TSI 110pk 
Mijn 5deurs hemel bekleding begint los te laten. wil overstap naar zwart en ben ook opzoek. Of als klus opnieuw zwart bekleden en de overige delen zwart spuiten

Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI HYBRIDE GTC1549VZ + OEN NEW 03L130277S @220PK - 430NM (Van Vught Tuning ) ROOKVRIJ !! 
ik heb nu van die schroefjes gebruikt met dopjes via alie expres zodat niet verder wegzakt, niet mooi maar voor nu geen haast. spuiten moet beetje professioneel of zelf carbon wrappen . 200 alleen voor bekleding is niet echt mooi prijs. bekleding (zelfplakkend ) los is overal goedkoop te vinden en opnieuw bekleden met beetje gereedschap ook wel goed te doen. behalve het weer nu :)

Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI HYBRIDE GTC1549VZ + OEN NEW 03L130277S @220PK - 430NM (Van Vught Tuning ) ROOKVRIJ !! 
ik heb nu van die schroefjes gebruikt met dopjes via alie expres zodat niet verder wegzakt, niet mooi maar voor nu geen haast. spuiten moet beetje professioneel of zelf carbon wrappen . 200 alleen voor bekleding is niet echt mooi prijs. bekleding (zelfplakkend ) los is overal goedkoop te vinden en opnieuw bekleden met beetje gereedschap ook wel goed te doen. behalve het weer nu :)
Moet jij weten man. Ik laat het liever doen met 10 jaar garantie. Laat me even weten wat je doet met de lijsten/etc

Volkswagen  Polo 6r  1.4 16v 86pk comfortline 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!