Nee dat past nietGoedenavond,
Ik wil graag een zwarte hemel in mijn auto zetten alleen vraag ik me af of een 3 deurs hemel met de stijlen geschikt is voor mijn 5deurs polo 6r. Iemand die weet of dit mogelijk is?
Ik heb opzich wel interesse in een 3 deurs zwarte hemel, zou je me een berichtje hierover kunnen sturen als je wat hebt gevonden.Goedenavond,
Ik wil graag een zwarte hemel in mijn auto zetten alleen vraag ik me af of een 3 deurs hemel met de stijlen geschikt is voor mijn 5deurs polo 6r. Iemand die weet of dit mogelijk is?
Hoe heb je dat met de leeslampen/spiegels gedaan (mijn hemel pleurt er uit aan de voorkant en in het midden dus als ik de belleding moet laten maken doe ik er meteen een zwarte op.Je kan je oude stijlen zwart spuiten en dan zoeken voor een zwarte hemel (dat is wat ik heb gedaan)
En de voorste twee spiegels? Neem aan dat je de stof erop niet kan overspuiten. Bedoel de make up spiegelsLeeslamp voor en binnenspiegel is overgespoten en de leeslamp achter kwam samen met de zwarte hemel
Een paar x overspuiten en doneEn de voorste twee spiegels? Neem aan dat je de stof erop niet kan overspuiten. Bedoel de make up spiegels
Mooi dan ga ik dat ook doen ipv alles vervangenEen paar x overspuiten en done
Waar kom je vandaan, ik ken een goede bekleder in roterdam die OEM look doet voor een leuke prijs.Mijn 5deurs hemel bekleding begint los te laten. wil overstap naar zwart en ben ook opzoek. Of als klus opnieuw zwart bekleden en de overige delen zwart spuiten
Vught. Vraagprijs ?Waar kom je vandaan, ik ken een goede bekleder in roterdam die OEM look doet voor een leuke prijs.
Rond de 2 meijer voor bekledingVught. Vraagprijs ?
Rond de 2 meijer voor bekledin
Alleen bekleding. Sierlijsten kun je overspuiten en sommige dingen kan je tweedehands kopen. Bekleding ziet er ook precies uit als het originele.is dat all in of alleen bekleding
Als je een pano heb kan je de bekleding beter tweedehands kopen. Als je tweedeurs hebt ook beter kijken. Vier deurs zonder pano ga je bijna niet vinden. En vindt je m toch betaal je je suf. Zag er laatst een met de lijsten voor 7 meijer.is dat all in of alleen bekleding
Moet jij weten man. Ik laat het liever doen met 10 jaar garantie. Laat me even weten wat je doet met de lijsten/etcik heb nu van die schroefjes gebruikt met dopjes via alie expres zodat niet verder wegzakt, niet mooi maar voor nu geen haast. spuiten moet beetje professioneel of zelf carbon wrappen . 200 alleen voor bekleding is niet echt mooi prijs. bekleding (zelfplakkend ) los is overal goedkoop te vinden en opnieuw bekleden met beetje gereedschap ook wel goed te doen. behalve het weer nu
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.