Het forum verlaten

Hallo, Ja dit is het droeve nieuws dat ik van het forum afscheid neem. Mijn fijne Polo 6R is drie weken geleden gestolen en ik wil het zelfde niet nog eens mee maken. Daarom het besluit genomen om nu een auto te kiezen die minder diefstal gevoelig is.

Hoewel ik amper wat heb bijgedragen aan dit forum was het mooi om te zien wat alle Polo liefhebbers zoal te melden of te vragen hadden.

Groet
 
Volkswagen Polo  Polo V - 6R1  1.2 TSI 70pk. Motor type CGPA 
Niet als lullig bedoelt maar wat raar dat ze een "standaard" polo stelen? Je zou verwachten bijvoorbeeld GTI etc dat ze die willen hebben.
En zijn deze auto's zo makkelijk te stelen dan? Mijne zal wel minder geliefd zijn omdat het een diesel is..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Niet als lullig bedoelt maar wat raar dat ze een "standaard" polo stelen? Je zou verwachten bijvoorbeeld GTI etc dat ze die willen hebben.
En zijn deze auto's zo makkelijk te stelen dan? Mijne zal wel minder geliefd zijn omdat het een diesel is..
Omdat eens "standaard" Polo ook voorzien is van dezelfde deuren als een GTI, dezelfde motorkap. Tevens heeft een "standaard" Polo ook airbags... Kortom, genoeg wat van waarde is om de auto te stelen..
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!