Het grote 'kleine vragen' topic

Heb toevallig net ff de boel goed erin gepoetst en ff schoon gemaakt en het is nu geruisloos. Moest idd ff het er in poetsen ipv het er gewoon op spuiten en met 1 veeg erover gaan. Thanks voor de tip! Ja je hebt krytox (kost een godsvermogen) en nog gummi pflege wat ook goed werkt trouwens!
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
Is dit niet iets om te proberen?
Werkt dat ook goed tegen groene aanslag tussen raam en rubber?
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: 2GPoloDriver
Vraagje: Moet je als je alleen het contactblokje van het contactslot wilt vervangen evengoed het hele contactslot demonteren of is daar een truukje voor? Die breekbouten los halen lijkt me niet bepaald een leuke klus
 
Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI 105 PK 
Ja dat kan, en bij nieuwe delen van een contactslot krijg je soms ook nieuwe breekbouten
Oke, goed te weten. Het gaat mij puur om het elektrisch gedeelte. Normaliter als ik de auto uitzet blijft de radio aan tot je de sleutel uit het contact trekt. Gebeurt steeds vaker dat de radio dan ook gelijk uit gaat. Beweeg ik de sleutel dan gaat ie weer aan. Beter vervangen voor dat blokje meer kuren krijgt.
 
Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI 105 PK 
Joo mensen,
Vraagje, kennen jullie goede spuiters in omgeving Twente/Overijssel? En wat is een beetje realistische prijs voor het spuiten van een 6C GTI achterbumper in het Flash Red met de diffuser in hoogglans zwart?
 
Volkswagen  Polo 6r R-Line  1.2 TSI 140 PK Stage 1 
Zoals eerder vermeld wil ik het contactblokje vervangen. Nu xijn er volgens winparts 2 geschikte blokjes maar met 2 verschillende aansluitingen. Welke van de 2 moet ik nu hebben? (zie foto's). Bouwjaar 2012.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240422-092115_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20240422-092115_Samsung Internet.jpg
    168.3 KB · Weergaven: 8
  • Screenshot_20240422-092141_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20240422-092141_Samsung Internet.jpg
    117.2 KB · Weergaven: 8
Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI 105 PK 
De vrienden van Stipt hebben een Polo WRC te koop.

Bizarre prijs maar goed, het viel me op dat de auto uit sept. 2016 lijkt te komen.
Op de kentekencheck staat ook dat de auto uit die periode komt.

1713875750973.png

Weet iemand hoe dit kan? Polo WRC's zijn allemaal in 12/2013 en 01/2014 gemaakt.
Komt het omdat de auto een paar jaar zonder kenteken ergens heeft gestaan?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!