Het is tijd voor een nieuw project.

Sal

Premium lid
2,208
1
1,267
153
De Polo 9N3 verkocht aan mijn neefje en een Polo 6C 1.2 TSI First Edition van 2014 gekocht, geïmporteerd uit Denemarken door iemand die daar heeft gewerkt. Kloppende serviceboekje erbij, erg vies ding, ik begrijp niet dat mensen een auto zo te koop zetten. Wat opvalt zijn de afwijkende optie's uit een ander land. Zo heeft die ACC, (komt volgens mij alleen in NL bij latere types voor), adaptieve lichten (zeiden ze), vermoeidheidsdetectie, inklapbare spiegels, maar ik ben vooral gegaan voor de 6 bak, die komt weinig voor in de 6C 1.2 TSI. Vrijdag naar de tuner en zo nog meer leuke plannen er mee.
 

Bijlagen

  • LiMBFARPSFirJWAs85d6og.jpg
    LiMBFARPSFirJWAs85d6og.jpg
    1.4 MB · Weergaven: 160
  • fullsizeoutput_843.jpeg
    fullsizeoutput_843.jpeg
    798.9 KB · Weergaven: 148
  • fullsizeoutput_844.jpeg
    fullsizeoutput_844.jpeg
    701.5 KB · Weergaven: 168
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
"Adaptieve verlichting" blijkt dus gewoon bochtverlichting te zijn en ik maar denken dat het een bijzondere optie is. :mrgreen:. De eerste plannen zijn, chippen, ontchromen, verlagen/schokbrekers vervangen en sportvelgen.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
"Adaptieve verlichting" blijkt dus gewoon bochtverlichting te zijn en ik maar denken dat het een bijzondere optie is. :mrgreen:. De eerste plannen zijn, chippen ontchromen, verlagen/schokbrekers vervangen en sportvelgen.
Waarom ontchromen? Het mooiste aan de 6c voorkant is de chrome grille lijn die overgaat in de koplampen als je mij vraagt. En als je de zilveren bumper lijn weghaalt lijkt het gelijk een trendline polo :frowning:
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Leuk
Waarderingen: Roon en Ruud9N
Waarom ontchromen? Het mooiste aan de 6c voorkant is de chrome grille lijn die overgaat in de koplampen als je mij vraagt. En als je de zilveren bumper lijn weghaalt lijkt het gelijk een trendline polo :frowning:
Mee eens. Logo's ook zo laten en kiezen voor velgen met zilveren look. Zoiets als jij, Brescia of Parabolica's.

Bij pigeon vind ik het anders, vanwege de zilveren kleur van zijn polo.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Gisteren deze BBS velgen gekocht. Twijfel tussen niet ontchromen en deze BBS velgen zo er onder, of alles hoogglans zwart maken en de velgen ook hoogglans zwart zoals op de andere foto. Ik ga ze in ieder geval eerst zo monteren, want onder de auto moet ik ze sowieso zien, maar denk dat ik het te veel vind glimmen. Lees ook graag jullie mening.

Schermafbeelding 2021-04-15 om 09.40.57.png

Schermafbeelding 2021-04-14 om 07.40.29.png
 
Laatst bewerkt:
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Gisteren deze BBS velgen gekocht. Twijfel tussen niet ontchromen en deze BBS velgen zo er onder, of alles hoogglans zwart maken en de velgen ook hoogglans zwart maken zoals op de andere foto. Ik ga ze in ieder geval eerst zo monteren, want onder de auto moet ik ze sowieso zien, maar denk dat ik het te veel vind glimmen. Lees ook graag jullie mening.

Schermafbeelding 2021-04-15 om 09.40.57.png

Schermafbeelding 2021-04-14 om 07.40.29.png
Als die bovenste een werkelijke foto is van jouw nieuwe velgen, zit er een verkeerde maat banden op. 215/40/17 is de juiste maat. Denk overigens wel dat 205/45/17 binnen de marges blijft, maar toch.
 
Polo  6c  Verkocht 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!