Voorstellen Hi @ll

Goedemiddag!

Graag stel ik mijzelf voor,
Ik heb sinds een maand of 3 mijn eerste auto gekocht, een polo 1.2 tdi ! Dit is de 75 pk versie. Komende dinsdag staat er een chiptuning op de agenda om de Polo naar 105 te gaan tunen! Ben hier heel benieuwd naar Ik kijk al enige tijd met veel plezier op deze site. Toch maar een account aangemaakt!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi bluemotion 75 pk 
Thanks @ all! Net terug van het tunen. Motor loopt nu rustiger en trekt makkelijker op. Egr ook uit laten schrijven. Erg blij met het eindresultaat!

@Thomaskol De reden is dat ik veel km rij, voorheen wel kort een benzine gehad, waardoor ik te vaak bij de pomp stond. Nu lange afstanden met een diesel is voor mij net rendabel en merk gewoon dat het voor mij persoonlijk lekkerder rijd.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi bluemotion 75 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!