HID Xenon kit

Heb zelf zo'n afermarket setje erin gehad en de lampen sprongen aan en erna ging meestal bij een koplamp uit. Het lag niet aan het setje want heb setje daarna bij een focus ingebouwd en daar werkte het wel op. Van xenonlamp heb ik niet geprobeerd. En er kwam natuurlijk een melding op het dashboard ondanks dat ze voor canbus geschikt zijn. Die melding kreeg ik met vcds zelfs niet uit. Dus eigenlijk niet aan beginnen alleen maar ellende zo denk ik erover. Nu blijkt het wel te liggen aan wat voor bcm je hebt.

Volkswagen  Polo 6R 
Hmm, bij mijn vorige polo 1.4 benzine had ik zo een hid xenon kit (H7) gebruikt en dat ging goed.. Kreeg geen meldingen op mijn dashboard, alleen ging de rechter lamp na een tijd stuk, denk over half jaartje ofzo.. En het was de ballast die doorgebrand was, want het rook heel elektrotechnisch! :mrgreen: .. Bij mijn huidige polo zitten er H4 lampen in. Denk dat ik dan toch maar bij onze sponsor de xenon lampen ga halen. :grin:

Rij nu circa 2 jaar met een xenonset van Xenonlamp rond. Nooit problemen gehad. Alleen heb ik in het begin zonder de bochtenverlichting rond gereden omdat je bij het bekabelingssetje wat erbij zit maar 1 stekker van je koplampen gebruikte en hierdoor je bochtenverlichting werd uitgeschakelt. Xenonlamp heeft ook een prima service en met vragen kan je altijd bij hun terecht, wordt super geholpen.

ik heb nog een setje H4 bi xenon liggen volgens mij van het werk pilot..
mocht je interesse hebben stuur me dan even een pbtje.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!