HJV - Polo Bluemotion ;-)
HJV - Polo Bluemotion ;-)

HJV - Polo Bluemotion :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Merk
Volkswagen
Model
Golf 7
Uitvoering
1.6 TDI BMT DSG Highline
Kleur
Tungsten Silver Metalic
Bouwjaar
2014
Allereerst en op korte termijn de Polo wassen..

Ik ben aan het zoeken voor een R-line achterbumper, en dan zal er ook een uitlaatstuk moeten komen.
Voor de winter komt er een set matzwarte velgen onder.
Verder wordt het zwarte deel van de achterkleplogo candywhite. Het chrome VW-logo en de letters 'POLO' worden matzwart (Plastidip).
En led-kentekenplaatverlichting, origineel VW.

Softwarematig wil ik nog wat kleine aanpassing laten doen, zoals spiegelverwarming gelijk met achterruitverwarming en achterlicht mee met dagrijlampen. Mochten er mensen zijn in de regio Harderwijk of Amsterdam die dit kunnen en willen voor een kleine vergoeding....
 
Inmiddels weer twee punten van het lijstje af; hij is gewassen en de OEM LED kentekenplaatverlichting is gemonteerd. Toch een mooie upgrade op een Candywhite Polo!

Nu druk aan het zoeken voor de matzwarte wintervelgen. Als backup heb ik 16" stalen wintervelgen liggen van onze Golf IV Variant, staat ook goed!
 
Heej ik zie dat jij je auto hebt getuned. Hoe rijd dat nu, en hoeveel nm koppel heb je?

Geen idee hoeveel koppel ik nu heb, ben niet op de testbank geweest. Ik weet wel dat het heerlijk rijd en vooral hoger in de toeren (snelweg op) komt hij meer dan goed van zijn plek af.
Bij normaal gebruik heb je niet meer het gevoel dat er een paardentrailer achter hangt.
 
ik vraag me nou af, ik had een audio system subwoofer (grote kist) achterin mijn vorige polo en dat knalde en dreunde echt. Is de pioneer ook zo of is het meer ondersteuning van de lage tonen (meer kwaliteit) en dus niet knallen ?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!