Hoe Deel dashboard verwijderen.

Martien

Premium lid
Hallo

Afgelopen weekend heb ik xenon in de auto gezet en bij de draden voor de mistlamp te trekken en ee relais te plaatsen kwam ik erachter dat ik het niet voor elkaar kreeg om een deel van het dashboard te verwijderen.
Dus nu heb ik de relais in de kabelboom van de verlichting gevlochten, maar ik wil gewoon graag de relais en zekering netjes in het bracket monteren.

Aangezien je nergens bij kunt wil ik graag het deel verwijderen van het dashboard wat om de zekeringkast zit.
Op de foto heb ik al gemerkt dat bij de pijl het dashboard kunsto gelast is en dat is gewoon los te klikken, maar weet iemand waar nog meer want ik kan het niet vinden.

Wederom dank voor de hulp.

Bijlagen

• 1d4122a4583ad93574db493b321a16a87a935e09.JPG
    1d4122a4583ad93574db493b321a16a87a935e09.JPG
    67.3 KB · Weergaven: 52
Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!