Hoe heb je Mypolo.nl gevonden

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum

Bas

Voormalig teamlid
Zoals de titel al zegt:

Hoe ben jij op deze site terecht gekomen? Iets wat ik mij eigenlijk altijd wel afvraag :P

Ikzelf ben er via google op uitgekomen, ik was informatie aan het zoeken over mijn zojuist aangeschafte Polo.

ik was ook aan het google toen ik mijn polo besteld had voor info
en ik dacht dat hij vrij komplet was en dat ik er niks meer aan wou veranderen maar dat klopte niet helemaal ;)
op naar de volgen de verandering :roll:

groeten ger

Ik ben er via polo9n.info op gekomen. Maik en Johan hadden n berichtje achter gelaten bij mijn profiel daar.

Ook via google, Eveneens net zoals Ger ook nadat ik de auto besteld had om meer informatie te zoeken van de auto.

Ik zag het onderschrift van Johan (swinz) op, volgens mij vwpolo forum en toen ben ik hier dus beland. En ga voorlopig ook niet weg.. :lol:

ghehe, hier ook een google persoon :lol:
maar bij mij was het meer dat ik zocht op een polo forum om ideetjes op te doen wat nog leuk zo staan als accessoire op m'n auto ;)
zo kwam ik dit forum tegen plus het sprak mij ook het meeste aan moet ik zeggen :mrgreen:

VW  6R 
Ook via google, op zoek naar gebruikers ervaringen van de polo gti.
En na een tijdje wat gelezen te hebben besloten me aan te melden, ook vanwege de goede sfeer en de behulpzame mensen.

Zou het niet meer weten.
Toen ik mijn polo gekocht had ben ik op internet rond gaan kijken en kwam hier terecht.

Ik ook via Google, maar toen stonden er pas 4 topic's in het tuning/styling gedeelte :P . Daar kwam echter al snel verandering in!.

je kan trouwens ook niet meer googlen of 1 van onze auto's of topics staan erop 8-) :mrgreen:

<- ook via google

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!