Hoedenplank

Hey leden,

De hoedenplank blijft niet goed op zijn plek zitten, zit schuin en klappert tijdens het rijden waar ik gek van word.

Ik moet handmatig de hoedenplank goed op zijn plek zetten en dan na een tijdje rijden of weer na het openen van de kofferbak zit de hoedenplank weer schuin en zakt in naar rechts toe.

Is dit misschien een bekend probleem bij deze Polo? Ik kan niet zien dat er iets ontbreekt ofzo.

Martin.

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline DSG  1.0 TSI 115 pk 
Ik heb net gevonden wat de oorzaak is.

De hoedenplank zit aan beide kanten goed in de houders gedrukt.

De hoedenplank schuift naar links toe tijdens het rijden en openen van de klep waardoor de hoedenplank niet meer rust op dat plastic gedeelte waar de plank op hoort te rusten. Als jullie begrijpen wat ik bedoel? lol.

Ik heb nu de hoedenplank naar rechts geschoven, kijken of de plank nu wel blijft zitten tijdens het rijden en het aantal openen van de klep.

Volkswagen  Polo AW Highline DSG  1.0 TSI 115 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!