Hoeveel KM rijdt jouw Volkswagen POLO GTI op een volle tank?

Jordyyy

Bekend lid
Mijn polo gti haalt met geluk de 400km
(Rijd die door stage 1 tuning zuiniger?)

Hoeveel km halen jullie?
Ik tank 40 liter super 98

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo gti 
Ik heb dan geen GTI en dit is compleet off topic, maar als ik me aan de snelheidslimiet houdt en niet teveel het gas in trap, haal ik zo 1 op 18,4 met trip rond de 700/800 KM.

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C 2017 
10L/100km lijkt mij slecht, als ik dat vergelijk op sprintmonitor.de hoor je bij de hoogste verbruikers. Of je moet bijna alleen korte stukjes rijden?

Ik haal ook 10L/100km met mijn BMW mits er grotendeels snelwegkilometers bij zitten. Die auto is een stuk zwaarder, heeft meer cilinderinhoud en is gok ik 12 jaar ouder dan jouwe.

Met gemak 500km, met veel snelwegkilometers 650km.
Ik schrok al... Dan moet ik dat ook wel halen als ik veel snelweg zou rijden...

Ik haal met moeite soms 400 / 430 maar moet wel aangeven veel korte ritten binnenstad.. En regelmatig optrekken en gassen op de wegen waar het toelaat. Uiteraard als de temperatuur goed warm is :mrgreen:

Volkswagen  Polo 2.0 GTI 
ik zit meestal op 450km zelden dat ik boven de 500 km kom, dan heb ik me wel heel netjes aan de snelheid gehouden.... en nee ik rij geen korte stukjes ik rij zo'n 220km per dag dus ook nog eens om de dag tanken haha...

Volkswagen  Polo AW 
ik zit meestal op 450km zelden dat ik boven de 500 km kom, dan heb ik me wel heel netjes aan de snelheid gehouden.... en nee ik rij geen korte stukjes ik rij zo'n 220km per dag dus ook nog eens om de dag tanken haha...
Dure hobby! Haha

Volkswagen  Polo 6C 
Haha dan blijf je tanken. Wat een verschil. Welke benzine tank je? E5? Dat kan ook wat schelen.

Volkswagen  Polo 
Haha dan blijf je tanken. Wat een verschil. Welke benzine tank je? E5? Dat kan ook wat schelen.
Nee gaat E10 in rij hem zakelijk, en zodra de motor olie 85+ graden is beschouw ik hem als warm en zijn we zo op locatie bij de klant ergens in het land! met mijn rijstijl wat dus nooit echt rustig is altijd wel hard eigenlijk merk je die zuinigheid ook niet. Motor zou dan wel wat beter lopen op 98 maar goed, daar heb ik m’n Ibiza Cupra voor uit 2001 met 250pk die rij ik op 98 en soms met extra toevoeging, daar is die op afgesteld dan merk je het helemaal goed.

Volkswagen  Polo AW 
Nee gaat E10 in rij hem zakelijk, en zodra de motor olie 85+ graden is beschouw ik hem als warm en zijn we zo op locatie bij de klant ergens in het land! met mijn rijstijl wat dus nooit echt rustig is altijd wel hard eigenlijk merk je die zuinigheid ook niet. Motor zou dan wel wat beter lopen op 98 maar goed, daar heb ik m’n Ibiza Cupra voor uit 2001 met 250pk die rij ik op 98 en soms met extra toevoeging, daar is die op afgesteld dan merk je het helemaal goed.
Dat verklaart een hoop haha. Wel lekker dat je de keuze hebt ;-)

Volkswagen  Polo 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!