Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
40 literHoeveel liter tank je dan?
Ik schrok al... Dan moet ik dat ook wel halen als ik veel snelweg zou rijden...Met gemak 500km, met veel snelwegkilometers 650km.
Merk je dat die zuiniger rijd door het tunen?Met gemak 500km, met veel snelwegkilometers 650km.
Precies hetzelfde als ervoor. Vlak na het tunen zeker niet, want toen gaf ik bij elk stoplicht iedereen de vinger vanaf de linkerbaan. Tot ik een M2 Competition tegenkwam en ik weer even op m'n plek gezet werd.Merk je dat die zuiniger rijd door het tunen?
Dure hobby! Hahaik zit meestal op 450km zelden dat ik boven de 500 km kom, dan heb ik me wel heel netjes aan de snelheid gehouden.... en nee ik rij geen korte stukjes ik rij zo'n 220km per dag dus ook nog eens om de dag tanken haha...
Haha dan blijf je tanken. Wat een verschil. Welke benzine tank je? E5? Dat kan ook wat schelen.ik zit meestal op 450km zelden dat ik boven de 500 km kom, dan heb ik me wel heel netjes aan de snelheid gehouden.... en nee ik rij geen korte stukjes ik rij zo'n 220km per dag dus ook nog eens om de dag tanken haha...
Nee gaat E10 in rij hem zakelijk, en zodra de motor olie 85+ graden is beschouw ik hem als warm en zijn we zo op locatie bij de klant ergens in het land! met mijn rijstijl wat dus nooit echt rustig is altijd wel hard eigenlijk merk je die zuinigheid ook niet. Motor zou dan wel wat beter lopen op 98 maar goed, daar heb ik m’n Ibiza Cupra voor uit 2001 met 250pk die rij ik op 98 en soms met extra toevoeging, daar is die op afgesteld dan merk je het helemaal goed.Haha dan blijf je tanken. Wat een verschil. Welke benzine tank je? E5? Dat kan ook wat schelen.
Dat verklaart een hoop haha. Wel lekker dat je de keuze hebtNee gaat E10 in rij hem zakelijk, en zodra de motor olie 85+ graden is beschouw ik hem als warm en zijn we zo op locatie bij de klant ergens in het land! met mijn rijstijl wat dus nooit echt rustig is altijd wel hard eigenlijk merk je die zuinigheid ook niet. Motor zou dan wel wat beter lopen op 98 maar goed, daar heb ik m’n Ibiza Cupra voor uit 2001 met 250pk die rij ik op 98 en soms met extra toevoeging, daar is die op afgesteld dan merk je het helemaal goed.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.