Trik
Lid
Hi allemaal,
Vandaag met de Polo een rit naar Zuid-Frankrijk gemaakt nadat de turbo is vervangen
Het viel mij in Nederland al op dat de olietempratuur al relatief hoog was ( rond de 115 graden bij 100 km/h), echter in Frankrijk werd dit wel erg extreem. Olietempratuur tikte 137 graden aan met 130 op cc.
Ook koelvloeistof werd rond de 110 graden.
De hele weg bleef de olietempratuur schommelen tussen de 120 en 130 graden waarbij de temperatuur ook totaal niet stabiel was en continu versprong.
Iemand ervaring hiermee? Moet straks ook weer terug naar Nederland. Twijfel of dat slim is nu
Vandaag met de Polo een rit naar Zuid-Frankrijk gemaakt nadat de turbo is vervangen
Het viel mij in Nederland al op dat de olietempratuur al relatief hoog was ( rond de 115 graden bij 100 km/h), echter in Frankrijk werd dit wel erg extreem. Olietempratuur tikte 137 graden aan met 130 op cc.
Ook koelvloeistof werd rond de 110 graden.
De hele weg bleef de olietempratuur schommelen tussen de 120 en 130 graden waarbij de temperatuur ook totaal niet stabiel was en continu versprong.
Iemand ervaring hiermee? Moet straks ook weer terug naar Nederland. Twijfel of dat slim is nu
Volkswagen
Polo 6c